Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Rudyke902 #53076:
Práve preto som písal o navážacej linke pretože na Jazere sú električky a je totálny nezmysel viest bus popri trati. Ostatné MČ nemajú túto možnosť čiže električku. Na intervaly som narážal nie ani tak kvoli trase ale prave kvoli intervalom samotným. Jednoducho všetko obmedziť lebo sú prázdniny a 52 nie to mi naozaj príde ako politicke. Všetko čo malo hustejšie intervaly sa skresalo. Okrem tejto spomínanej linky. A prave preto je to nefer voči ostatným MČ.
V sekcii Vozidlá -> Výprava si už dlhšie všímam popísané bludy, dnes napríklad v službe 5202 písaný 6290, pričom za celý deň sa ten voz v tej službe neukázal ...
Dnešná L27 v službách:

2701: 3521 ? ?
2732: 3529
2703: 3522
D2705: 3526 /3519/
D2706: 3520
Reakcia na: Rudyke902 #53090:
Mojim šotosnom je električkova linka v trase dnešnej 52ky, vyriešene by to bolo asi tak:
Z krasnej 28čka, prestup na električku na Važeckej, ďalej by električka išla ako dnes chodí 52ka, až na "zachadzku" k malej stanici, a od NO už ako R1tka do USS, kde by bol prestup na 26tku. Rychlodráha by tým získala využitie. Akurat by to chcelo potom posilniť 26 a 28 na odvoz cestujucich.
Reakcia na: Rudyke902 #53090:
kvoli vypadku 2x mesacne nemusi jazdit cely cas subezna linka, presne na taketo vypadky mame zriadene autobusove zalohy
3701 dneská videná na zástavke Palackého----> OC cassovia na L15 o 16:39
Reakcia na: Rudyke902 #53090:
rychlodraha nie je vyuzita ani na 10% v casoch najvacsej slavy prepravila v rannej spicke 15tisic ludi.
Ešte k tým spojom a prestupom.. Je tu veľa možnosti ako riešiť, či neriešit dopravu z okrajových mestských časti, s prestupom niekam, všetko chce len doriešiť to či ono ( či prístrešky, či prestupné miesta na hrane, či zaviesť NP spoje na ED ak niekam treba kôly prestupu, atd ... ) no snaha tu ale nieje dotiahnuť veci do konca či už s takym prestupom či onakým.. No ešte trochu k tej ED, každý tu spomína aký je to "fantastický" nostný systém, no jedná nevýhodná vec, ak je porucha vozu na trati, nedajbože DN (čo na jazere alebo južnej triede nieje zriedkavosť), alebo nečakaný výpadok elektriky na pár hodín (poseldný mesiac tuším 2x), tak je celá nosná ED na "prd" a kolabuje, nebiť tých pár spojov 52 či 13 čo v tom čase to jazero v smere do a z Krasnej ako tak obslužia.. A stálo tu už písané viackrát, máme rýchlodráhu, ktorá je podľa mna v súčastnosti kapacitne nevyužitá na 100 %, .. ale to už sa budeme opakovať.. Tak či tak je to všetko vec názoru, všetko má svoje za a aj svoje proti.. Tak ako aj AD ED a TD ...
622+623 opäť na skúšobnej jazde
Reakcia na: tbus #53085:
A v špičke by mohli zaviesť luxusný 60 min interval. Potom rozšíriť prevádzku aj cez víkendy, opäť posilnenie intervalu na špička 20min, sedlo 30 min, dať tam kĺbové autobusy a máme tu linku, po akej sme od roku 2008 opäť túžili!
Reakcia na: brika_513 #53083:
mohla by chodiť aj v noci
Reakcia na: gabo5607 #53082:
Samozrejme, vrámci podpory ED zrekonštruovať trate, zaviesť preferenciu a podobne... ?
Vyzerá to tak, že linka 80 pôjde aj vo štvrtok..
Reakcia na: tbus #53080:
Je to jedno či by 52 stála na zastávkach na jazere alebo nie, prv ju zdrží semafor na Važeckej, potom na Ladožskej, dalej Dneperská, Levočská, a kolóny na moste VSS, nehovoriac o ranných zápchach na jazere... Ale samozrejme súhlasím s podobnou verziou aká bola v 90tych rokoch, 36 - Bajkal - Krásna, 22 - Stanica-Pereš-Lorinčík-Stanica a podobne.
Reakcia na: Rudyke902 #53078:
12 a 24 by sa dali ukoncit aj v barci, akurat na 4ke nejazdia napriklad NP spoje, ludia ti neprestupia z NP autobusu do T3 so schodami, Peres polov letisko atd. sa da lepsie vyriesit napriklad prestupom pri spolocenskom pavilone, na rychlodrahe nie su na to podmienky (zastavky v poli, bez pristreskov, stvorprudovka, autobus sa nema kde otacat).
Co sa tyka 20 a 29 (rovnako ako 25) tak tie obsluhuju okrajovo aj velke sidliska nie su to tak celkom iba "dedinske" linky, a najma nejazdia v tak dlhom subehu s elektrickou ako 13/52L, preto si nemyslim ze je to to iste, ako ked 52L zastavuje na jazere.
52 v trase ako je dnes by som nechal jazdit v spicke aj nadalej s tym, ze by na jazere stala akurat na vazeckej (prestup na elektricky), pripadne levocskej (prestup na 19), primarne teda urcena na rychle spojenie krasnej s centrom, zastavovanie na jazere tuto linku degraduje, straca tak svoj povodny vyznam. V spicke bus expres do mesta, v sedle iba napajac po vazecku, teda 52L a 13 ukoncit na jazere. Oblast cermela je tiez riesena iba prestupom na mier/havlickovu.
Elektricka je presne stavana na fuknciu nosnej dopravy, pri posilneni staci zapojit druhy vozen a s tym istym intervalom, tym istym vodicom zrazu odvezies o 150 ludi viac. Pri trolejbuse uz musis vypravit dalsie vozidlo s vodicom.
Reakcia na: Rudyke902 #53078:
Električka a trolejbus majú trocha iné prepravné kapacity, trocha inak sú riešené trasy a ich prepravná rýchlosť (napr. v špičke) sa dosť líši. Nemusím ti písať, ktorý prostriedok víťazi.
Reakcia na: Yogi616 #53077:
A prečo spomínaš električku a tie "dedinské" mestské časti? Chcel si riešit dopravu u krásnej jednou linkou na jazero a prestup na elektirčky, bez priameho spojenia z centrom. Prosim, som za, riešme ale akto všetky "dedinske" okrajove mestské časti.. A vozme ludi s Myslavy na KVP ku trolejbusom (busom), s Kavečian na Havlíčkovu k električke na prestup (ako kedysi), S Koš.N.V, na LINGOV (k trolejbusom, busom), So Šebastoviec do Barce (alebo k VSS) na prestup na električky)... atd.. A boli by všetky okrajove ôdedinske" mestské časti rovanko ferovo riešene.. lenže bude ochota to takto riešiť? Práveže nebude nikdy, to vieš sám... A tá linka 80 ešte vydrž 2 mesiace a už nebude o čom písať..
?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.