Zlomený alebo prasknutý rám alebo priečky má alebo mala skoro každá 900-vka v KE či krátka alebo dlhá, zvonku to pekne vidno podľa prasknutého plechu nad zadnou nápravou, a vnútri podľa toho, že podlaha a bočnice sa na nerovnostiach pohybuju nezávisle rôznymi smermi. Prípadne stači sledovať podlahovú gumu vovnútri, tá tiež zvykne praskať a trhať sa na miestach kde sú tie pohyby najsilnejšie...
Myslim, ze sa zhodneme, ze najlepsim riesenim by boli troliky. Ci uz citelisy alebo Solarisy.
Skoda, ze iveco-irisbus dopadol tak ako dopadol. Podla mna su 5234-5244 najlepsie vozy ake mame v KE
Ja si myslim, že treba odstúpiť od Irisbusu/Iveca, netreba zabudať že 3701 bola vôbec prva 15 metrova CNG SUčka, takže niečo sa dá zvaliť aj na to ?. Ale osobne niesom vôbec zástancom plyňákov ...
Porovnávať plynový autobus s naftovým? S tými SU15 to tiež nebolo všetko ružové ako sa zdalo (x prípadov zahorenia). A 3701 bola rarita vidieť keď jazdil. Osobne si myslím, že od plynofikácie treba ustúpiť. Kĺbové plyňáky už nekupovať, budú to najdrahšie autobusy na prevádzku.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Iv
Minimalne 5236 a 5240 uz maju nove pneumatiky....