Dnes pri ceste z Ťahanoviec do mesta 34-kou som bol prekvapený tlačenicou v buse. Nebolo by to zvláštne, keby sa k tomu nepridalo obrovské meškanie spôsobené nastupovaním ľudí cez predné dvere. Už pri HypTescu to bolo asi 7 minút. Ale vodič promptne zareagoval a od Nám. Marat. mieru už otváral všetky dvere aj pre nástup, aby aspoň čiastočne skorigoval meškanie. Tak sa pýtam načo je pravidlo, ktoré sa dodržuje len niekedy?
A tiež sa pýtam načo je pravidlo, ktoré nemá takmer žiadny zmysel : pri nástupe do vozidla si vodič aj tak nevšímal mesačníky, kt. mu ľudia ukazovali ( pričom v tej tme v buse je asi ťažko postriehnuť, čo za kus papiera cestujúci ukazuje ). Nehovoriac ešte o tom, že čo mal z toho, keď som mu ukázal BČK???
A tiež sa pýtam načo je pravidlo, ktoré nemá takmer žiadny zmysel : pri nástupe do vozidla si vodič aj tak nevšímal mesačníky, kt. mu ľudia ukazovali ( pričom v tej tme v buse je asi ťažko postriehnuť, čo za kus papiera cestujúci ukazuje ). Nehovoriac ešte o tom, že čo mal z toho, keď som mu ukázal BČK???
Irisb
AD1 Kvalita autobusu sa nehodnotí podľa toho akú hudbu vodiči počúvajú a či sú milí alebo nie. Budeš zrejme asi len nejaký 10 ročný zasran, ktorý nerozumie o čom točí ?
AD2 3204 je budar a poriadny, a je v nom užasná nuda, ved si zober napríklad cestu hore sečovskou s 3204 kým vyjde hore ten bus ta aj pol dna prejde a cestujúci v nom pomaly dušu vypúšťajú, a sú zmukarení ako chudáci, 4085 vyjde rýchlejšie hore furčou ako ten nepodarený budar 3204. Minule som si presne stopol koľko trvá cesta plnej 3204 a plnej 5234 hore sečovskou a rozdiel bol obrovský. Kým cesta 5234ke trvala niečo málo nad 3 minútky, tak 3204 išla hore takmer 7 minút a to je veľa. Z toho vyplýva, že 3204 je lenivý budar, ktorý do KE nemal nikdy prísť ?
AD3 Myslím, že najprv by si sa mal naučiť pravopis a potom tu vypisovať hlúposti. ?