Hmm,aj to je jedna z moznosti,ako sa to sklo mohlo ocitnut mimo voza...Teraz presne neviem, ci pri nom su sedadla, lebo ak ano, tak si dost dobre neviem predstavit toho hromotlka, ktory posediacky (len opretim sa) vytlaci sklo.Ale najskor tam bude miesto aj na "stojaka" a mozno pri odbocovani cez krizovatku sa o to niekto oprel.(nebola vtedy na L7?-to by aj malo logiku, kedze sa rozbilo na lavej strane).
Uz dlhsie som si vsimol (niekedy v decembri), ze DP prevadzkuje NP vozidlo na L9 aj mimo 'e-ckovych' casov uvedenych v CP, pocas pracovnych dni. Odchody su nasledovne: 20.26 a 21.56 -> OC Vazec a 21.00; 22.30 -> Stadion lokomotivy. Je to tak uz natrvalo, alebo nieco docasne?
Otazne ostava, preco sa to posledne sklo vysypalo...
Je jasne, ze len tak zo spasu to asi nebolo, nebral by som do uvahy jeho zle uchytenie. Inac by uz bolo davno vonku...Skor tipujem na nejake konstrukcne tlaky v karoserii, ktore posobili na sklo az to nevydrzalo (aj podla toho, ze isiel od St.radnice a tam je dost "roztrasena" odbocka), alebo to mohol byt aj cestujuci, ktory mohol presne trafil "kriticke" miesto bezp.skla.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
bonzak
537: 9
531 tlacena 367 alebo 367 tahana 531 do VOZ. na POR.
404-405 z VOZ. ako MAN.
4202: 31 (stare tab.)
4204: 31 (stare tab.)