DLŽKA TRATÍ ELEKTRIČIEK
__________________________________________________
1952 24,5 km
1955 26,7 km
1960 27,0 km
1965 56,0 km ( a toto asi bude "železiarensky" skok)
1970 58,3 km
1975 58,9 km
1976 58,9 km
1977 58,9 km
1978 58,9 km
__________________________________________________
Počet prepravených osôb autobusovou dopravou
__________________________________________________
1952 1004 tisíc
1955 2484 tisíc
1960 5044 tisíc
1965 21594 tisíc
1970 29990 tisíc
1975 49068 tisíc
1976 57228 tisíc
1977 60471 tisíc
1978 62091 tisíc
__________________________________________________
PS: Ďakujem Furčan, že si to za mňa napísal, takže ja ťa iba doplním:
linky:
______________
10: 1 bus
11: 2 busy
12: 1 busy
13: 3 busy
14: 1 bus
od roku 1962 dalšie 4 linky
11A: 1 bus
14A: 1 bus
16: 8 busov ( solarisov samozrejme:-):-):-) )
17: 3 busy
_________________
od: 1.1.1979 jazdia v špičke ( už na iných linkách...)
_________________________________________
11: 2 busy
12: 14 busov!!!!!
13: 2 b. (samozrejme B952 ?)
15: 10 b.
16: 12 b.
17: 8 b.
18: 8 b.
20: 4 b.
21: 2 b.
22: 2 b.
24: 3 b.
25: 2 b.
26: 7 b.
29: 2 b.
30: 5 b.
51: 6 b.
52: 5 b.
53: 4 b.
54: 6 b.
________________________________________________ ? ? ? ? ? ? ? ?
PS: Splnenými úlohami štátneho plánu pozdravujeme 1. máj !!
☺ ☺ ? ? ? ? ?
__________________________________________________
1952 24,5 km
1955 26,7 km
1960 27,0 km
1965 56,0 km ( a toto asi bude "železiarensky" skok)
1970 58,3 km
1975 58,9 km
1976 58,9 km
1977 58,9 km
1978 58,9 km
__________________________________________________
Počet prepravených osôb autobusovou dopravou
__________________________________________________
1952 1004 tisíc
1955 2484 tisíc
1960 5044 tisíc
1965 21594 tisíc
1970 29990 tisíc
1975 49068 tisíc
1976 57228 tisíc
1977 60471 tisíc
1978 62091 tisíc
__________________________________________________
PS: Ďakujem Furčan, že si to za mňa napísal, takže ja ťa iba doplním:
linky:
______________
10: 1 bus
11: 2 busy
12: 1 busy
13: 3 busy
14: 1 bus
od roku 1962 dalšie 4 linky
11A: 1 bus
14A: 1 bus
16: 8 busov ( solarisov samozrejme:-):-):-) )
17: 3 busy
_________________
od: 1.1.1979 jazdia v špičke ( už na iných linkách...)
_________________________________________
11: 2 busy
12: 14 busov!!!!!
13: 2 b. (samozrejme B952 ?)
15: 10 b.
16: 12 b.
17: 8 b.
18: 8 b.
20: 4 b.
21: 2 b.
22: 2 b.
24: 3 b.
25: 2 b.
26: 7 b.
29: 2 b.
30: 5 b.
51: 6 b.
52: 5 b.
53: 4 b.
54: 6 b.
________________________________________________ ? ? ? ? ? ? ? ?
PS: Splnenými úlohami štátneho plánu pozdravujeme 1. máj !!
☺ ☺ ? ? ? ? ?
bonzak
LINKA č.: R1
___________
Žel.stanica
Nám.J.Kráľa
Nám.osloboditeľov
Dóm Umenia
Zimný štadión
VŠA
Pereš
Poľov
Ľudvíkov dvor
Valcovňa
Vstupný areál VSŽ
_______________
Pi-spoj premáva v piatok
Z- zastavuje aj na zastávkach Pereš,Poľov,Ľudvíkov dvor
_______________________________________________
Platí od: 1. marca. 1979
___________________
Pracovné dni
___________________
4 59
5 09,40
6 05,20
7 35z
8 35z
9 35z
10 35z
11 35z
12 35z,54
13 10,35z
14 10,35
15 35z,52
16 35z
17 35z
18 35z
19 35z
20 54z
21 30z
_________________________________
LINKA č.: 1 ("trhaná")
_________________
Št.lokomotívy
Vys. internáty
Poliklinika Sever
Nám.Mar.mieru
Dom potravín
Urbanová Veža
Nám.osloboditeľov
OD Astória
Kunz
Hotel Strojár
Holubyho
Správa Poz. stavieb
Cintorín
ČSAD
ZŤS
_______________________
Poznámky: pracovné dni
(rok neviem prepáčte ale najskor 70 - te roky)
----------------------------------------------------
5 11,21,31,41,51
6 01,11,21,31,41,50,51
7 00,01,09,11,21,45
______________________
13 25,33,43,53
14 03,13,23,33,43,3
15 03,13,23,33,43,53
_______________________
PS(mam a 4 a pod, ale nechcem tu zapisat 3 strany)
? ? ? ? ?