Určite je viac využitá na ceste medzi garážou a konečnou linky (aj niekoľkokrát za deň), alebo pri presunoch medzi konečnými, či pri státí v garáži, než by sa celý deň točila na linke... A určite je rozumnejšie ju posielať na také zálohy, ako je linka 13, však?
Na takéto obmedzené reči je tu niekto iný.
Logika hovorí, že pod trolejovým vedením budú jazdiť všetky dostupné trolejbusy a keď ich je málo, potom sa obzerám po naftových alebo plynových autobusoch... A logika tiež hovorí, že najväčšie vozy by sa mali využívať čo najviac, namiesto toho, aby stáli v garáži. Ale nie, tu sa nechá nový nevyužitý voz stáť a veterány, ktoré jazdia snáď už iba na Ukrajine, budú behať na linkách. Nerozumiem na čo je to dobré. Tri SU18 na L10 (napríklad), doplnené o B941-tky by boli to najnormálnejšie rozmiestnenie a nemali by sme tu zbytočné nevyužité kapacity.
Tvoja logika asi hovorí, že SU18 má nahradzovať výpadky na linke 13, trepať sa po kopcoch do lesov na Bankov a Jahodnú a väčšinu času stáť v garáži...
Takže je lepšie nechať najväčší dostupný voz stáť, než by tam bol 15-metrový, v ktorom by sa to jedno-dve kolá na zálohe ľudia potlačili, hej? Aj to "potlačili" je relatívne, keďže ten rozdiel medzi SU15 a Citelisom/Karosou/IK280 nie je až tak priepastný.
Hej, na "excentrickej" prímestskej linke. Veď model s najvyššou kapacitou (ktorých máme naozaj požehnane...) treba nechať na zálohe...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
jt