a čo že to neprešlo keđ to tak bolo navrhovane? to si jak poslanci či čo to tam ste všetci v tej bielej škatuli neviete stať za tým čo navrhnete? jaaj už viem, love robia svoje.
Pardon, ale za všetkými vetami si stojím. Časť chodníka za prístreškom nie je dostatočne široká a to, že to "o chlp" spĺňa normy nie je ospravedlnenie. Veď prečo hľadať lepšie riešenie, keď toto je papierovo v poriadku, však?
Aj tak mi ale nevychádzajú čísla, alebo sa niečo menilo na tom, že prístrešok musí byť vzdialený 80 centimetrov od dráhového vozidla?
V prvom rade si vyprosujem vašu poslednú vetu.
Fakty - dnešný stav: šírka chodníka v priestore zastávok 2,75 m, medzi prístreľkom a obrubníkom v zastávke 1,15 m.
Navrhovaný stav: šírka chodníka v priestore zastávok 3,75 m, návrh šírky chodníka medzi prístreškom a obrubníkom presne 2,0 m. STN 73 6425, ods.6.1.2. Nástupištia: Šírka nástupišťa musí byť taká, aby umožňovala bezpečný pohyb cestujúcich. Najmenšia stavebná šírka nástupišťa je 2,0m, v stiesnených podmienkach intravilánu 1,70m. Ako nástupište je možné použiť priebežný chodník, ak jeho šírka zodpovedá šírke nástupišťa.
Všetkým to vyhovuje, ale samozrejme nájdu sa vrtáci, zastrešovaní odporcami Auparku.
A záverom: zastávky sa tam zatiaľ nezriadia, bude sa stáť pred bývalou Mototechnou na Štúrovej. Hrana chodníka presne lícuje hranicu pozemku stavebníka, teda Auparku. Za ním sú už pozemky patriace investorovi Cityhotela. Ak sa ten rozhodne stavať do ukončenia stavby Auparku, je možný odsun prístreškov na jeho pozemky. Ale nie je to potrebné, budúce zastávky zodpovedajú príslušným normám.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Tambus4501