Zo zaprášeného notesa... čo jazdilo pred 8 rokmi na linke 54A ☺
(Moskovská - Toryská - NO - Sečovská - Lingov):
18.11.96 - 6257, 6279
19.11.96 - 6240, 6286
20.11.96 - 6012, 6218
21.11.96 - 6218, 6226
22.11.96 - 6226, nič (nezvýšil voz... vtedy bežná vec)
Čo tým chcel autor povedať? Netreba sa dnes rozčuľovať z každého 3 min. meškania... Treba sa tešiť, že aj keď s odchýlkami, autobusy chodia, a niečo ako vynechanie spoja je už úplnou zriedkavosťou, keďže pojazdných busov je dostatok.
Okrem toho je dnes vozový park oveľa mladší a modernejší. A to, čo dnes nazývame neuveriteľnými vrakmi, bol vtedy ten lepší priemer.
Spomínam si aj na konkrétne príklady z rokov cca 95-97:
- počas jazdy dolu Sečovskou sa preplnenému busu len tak otvorilo krídlo dverí a len zázrakom nik nevypadol (6226),
- vonku treskúca zima, v buse neznesiteľná horúčava, na otázku cestujúcich či sa to nedá vypnúť, vodič odpovedá Keby sa dalo, vypol by som (6244),
- hlásenie cez vysielačku (vtedy to bol šport, kto ju má hlasnejšie pustenú), kedy vodič žiada zálohu na stanicu, lebo "má vypadnutý motor" (6273)...atď, atď...
Takže... bolo aj horšie, a podstatne horšie ?
(Moskovská - Toryská - NO - Sečovská - Lingov):
18.11.96 - 6257, 6279
19.11.96 - 6240, 6286
20.11.96 - 6012, 6218
21.11.96 - 6218, 6226
22.11.96 - 6226, nič (nezvýšil voz... vtedy bežná vec)
Čo tým chcel autor povedať? Netreba sa dnes rozčuľovať z každého 3 min. meškania... Treba sa tešiť, že aj keď s odchýlkami, autobusy chodia, a niečo ako vynechanie spoja je už úplnou zriedkavosťou, keďže pojazdných busov je dostatok.
Okrem toho je dnes vozový park oveľa mladší a modernejší. A to, čo dnes nazývame neuveriteľnými vrakmi, bol vtedy ten lepší priemer.
Spomínam si aj na konkrétne príklady z rokov cca 95-97:
- počas jazdy dolu Sečovskou sa preplnenému busu len tak otvorilo krídlo dverí a len zázrakom nik nevypadol (6226),
- vonku treskúca zima, v buse neznesiteľná horúčava, na otázku cestujúcich či sa to nedá vypnúť, vodič odpovedá Keby sa dalo, vypol by som (6244),
- hlásenie cez vysielačku (vtedy to bol šport, kto ju má hlasnejšie pustenú), kedy vodič žiada zálohu na stanicu, lebo "má vypadnutý motor" (6273)...atď, atď...
Takže... bolo aj horšie, a podstatne horšie ?
eMareq
Re #3202 Pivix: Nech je ten cestujuci rad, ze mu vodic zastal, ja sam som sa stal obetou nezastavenia nocaku 101 na Colnici. Ked som pisal staznost do DPMK tak, mi odpisali, ze bolo vozidlo preplnene a vodic nezastavil. A ze o tomto probleme vedia a budu ho riesit. Vysledok riesenia vidi kazdy kto cestuje v piatok a sobotu nocakom. ak chces aby Ti vodic zastal, nastupuj na zel. stanici potom nemas sancu. A potom som raz cakal na 103ku na pri VSS - krizovatka -> cintorin. Darmo som bol pri oznacniku, vodic ma zbadal pomaly pri samotnom moste. Po mojej otazke, ci ma nebolo vidno mi odpovedal: "Ta znace tu raz za dvašto roky dakto nastupi". aspon som vynuloval historiu 200 rocneho cakania na nocak.
t(r)opic on