Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Diggi #1992:
Keď máš tu fotografiu ŠM 11, sem s ňou.(a môžeš pridať aj fotografie 4051, 4056, 4090(Madit), 4094(ŠARIŠ), 6304, fotky z dodania Ikarusov 415, rekordy,... samozrejme keď máš).



Budeme všetci veľmi radi, ak ich dáš. ? ? ? ? ☺ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: Dispecer #1989:
lebo oficiálne neexistuje žiadna zámena za nový bus
Reakcia na: Diggi #1986:
A aký to bol typ a kedy sa vyrobily?????
Reakcia na: Diggi #1986:
A v ktorom roku boli zlikvidované????? ?
Reakcia na: Diggi #1986:
A prečo ste ich ne zapísali do tabuľky????
(http://imhd.sk/ke/index.php?w=f0f8f22b29ef212c24293a2f36) ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: rl #1987:
štítok bol vymený je z pôvodneho 4126 ?
Re: #1974 - #1985:

4126:
výrobný štítok je jasne čitateľný:

IKARUS - BUDAPEST
typ: 280.10
ROK VÝROBY: 1987 ???
výr.čís.podvozku: 280.10.2145.87
výr.čís.motora: 02656HN01.987.312
objem motora: 10 690 ccm
užitočná hmotnosť: 9 320 kg
vlastná hmotnosť: 12 750 kg
predná náprava - zaťaženie: 6 890 kg
stredná náprava - zaťaženie: 6 370 kg
zadná náprava - zaťaženie: 9 810 kg
spolu: 22 070 kg

...pôvodne tie hmotnosti boli napísané v kN (kilo Newtnoch ako tlak na nápravu, ale ja som si to zmenil)
Reakcia na: Dispecer #1985:
su už dávno zlikvidované..boli zakupene od ČSAD Košice a jazdli len pár rokov
A kde sú 4083 a 4084????????? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: Vladimír #1980:
A nevieš kedy bol vyrobený???? ? ? ? ? ?
Reakcia na: Vladimír #1980:
Bol zadržaný v Slovenskom Novom meste...po istej dobe bol ponúknuty na odredaj, čo využil DPMK...ved aj interiér má iny...
Istý čas stáli spolu na VŠA. Pôvodná 4126 vyvrátená na boku a vyrabovaná a vedľa nej tiež Ikarus s číslom 4126..zaradený bol niekedy v januári 2001 a rok vyroby odhadujem na 1996.
Jediné čo by na ňom mohli meniť boli dvere..v tom čase sa už Ikarusy so skladacími dverami nedodávali a tak aby to nebolo nápadné...ale to je len môj názor ?
Reakcia na: Dispecer #1967:
farebná..fotené na Hornádskej ?
Neviem ako ostatní,ale ja mám v poslednom čase pri čítaní príspevkov od Dispečera,pitta32,Logosa a ďalších neodbytný pocit,že buď nie som v poriadku ja alebo oni.Vety nedávajúce zmysel,tony zbytočných smajlov...
Reakcia na: eMareq #1975:
Veru, ten voz je v Košiciach asi nejaké 4 roky (?) Získaný bol z colného skladu - nejakým spôsobom neprešiel cez hranice, nikto si ho neprišiel vyzdvihnúť a colníci ho ponúkli na odpredaj DPMK. Oficiálne je to samozrejme generálka starého.
Reakcia na: Dispecer #1977:
Určite nie jeden, určite nie dva... Aj 4125 mal, aj 4124 mal... A určite plno ďalších.
Reakcia na: Dispecer #1977:
kremovo-červený náter mal-4125 ?
Reakcia na: Sarko #1976:
Viem, že jeden Ikarus 280.10 mal kremovo-červený náter nevieš aké mala ev.č.???? (4125-4126) ? ? ?
Reakcia na: eMareq #1975:
Je to naozaj nový voz (4126/II), pôvodná 4126 je už zošrotovaná. Viac by hádam vedel Diggi.
Reakcia na: Vladimír #1974:
Dnes som nim siel, tusim, ze ma po nemecky pisane nad dverami (asi povodne bol urceny tam). Mne sa to nezda, ze by mal siroke vetraky uz od vyroby. Preco potom 4131, 32, 33 maju originalne male vetraky?
Reakcia na: eMareq #1972:
4126 je relatívne nový voz, myslím, že odvtedy nemenili okná v DPMK. Zrejme ich tak má od výroby.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.