? Mam hlasenu nehodu vozidla linky c. 5 na Namesti osloboditelov asi o 11:30hod, vraj nic vazne, sejmula nejaku skodovku. Ak mate podrobnosti, tak sem s nimi...
Opat dalsia DN, tentokrat na Komenskeho (~ 13.00) ul. pred VVaK sa treskli dve auta, jedno skoncilo v kontajneroch, druhe zabralo obe kolaje, zdrzanie asi 25 minut. Este dobre, ze bol den policajnych akcii.
Vieš, to je tak, a teraz sa to potvrdilo, keď už roky upozorňujem, že to miesto je ideálne na vykoľajenie a všetci na to serú. Tak to majú tu. Totiž v tomto oblúku vychádza koleso okolesníkom na koľajnicu a potom na rovinke na moste spadne naspäť do koľají a stačí našľapnúť v "správny" moment a počítaš kolesom podvaly ?
Len tak ďalej VPMK!!!!! ?
Je to kvoli neupravenym ostrovcekom, ked sa tej upravy raz dockame, tak sa bude aj plosina vysuvat. Zatial vozickarovi nezostava nic ine, ako poprosit aby ho niekto nalozil. ?
517 + 521 opat nejazdi. Ako som sa docital, tak ta nehoda sa stala skor ako som si myslel. Vcera na VSS - krizovatke bol odstaveny 3517 (smer na autokemping), pre poruchu.
Ozaj preco DPMK sa rozhodol presunut zastavku: Pereš - rázcestie, ktora bola kedysi pod mostom? Presunul ju na opacnu stranu (vyjazd z Lorincika na Polov) a umiestnil ju doslova do stromov.
Dnes sa okolo 14.00 v smere do mesta na Pereši na moste vykoľajila 399, pričom zostala stáť asi tak v strede mosta. Takže von sa šplhala už v oblúku. Rad električiek sa tiahol až ku výhybni Pereš. Asi od 14.55 bola doprava odklonená z výhybne Pereš do protismeru po Optimu. Niektoré posledné zaseknuté súpravy s cestujúcimi najprv cúvali a potom do protismeru. Iné priama jazda zo železiarní.
Dá sa povedať, vcelku nie rýchla dispečerská reakcia, ale aj tak dobre, že sa také dačo nezaužívané urobilo. Také dačo som ešte nezažil. Ešte šťastie, že nebolo potrebné využiť spojku, na ktorej chýba srdcovka...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eMareq
Nie nejazdili.