Použivaju sa,čo ja viem,problem je len ten,že ak su zapnute tak je problem zohriať motor,treba stale jazdit zo zapnutým bufikom aby sa udržala teplota aspoň 70 C,použivanie bufika ide to do spotreby za ktoru su vodiči za naspotrebu postihovaný.Inač tie nove,namontovane su velmi dobre,ak by sa vymenili aj tie stare za nove a zrušilo normovanie spotreby v zimnom období bolo by príjemne teplo v celom voze ☺
Síce sa to netýka presne tohoto voza ale týka sa to IK280, keď už sú namontované tie topné telsesa tak prečo ich vodiči nepoužívajú? Alebo to môžu len na L RA ?
L51 - 6262 ( ? )
L53 - 4302 ?
L56 - 4094 ( 56015 ) 4205 ( 56025 ) ( 15:05 na THC mal nejaký problém ako keby nevedel zaradiť rýchlosť a stále mu davalo neutrál došiel na zastávku Belehradská a dalej nepokračoval )
L56: 4085 ALE ODSTAVENA PRE PORUCHU ZALOHA ZIADNA.Vraj vodicovi tahalo na nohy a zamrzli by mu kym by dosiel do sace.
L38:3211 ? ? ? ? ? ? ? ?
LRA5:3202
3507: Ráno mal orosený priestor, kde sa nachádza predné BUSEčko... ? 5226: Kto sa v ňom vozil okolo 13:00? ? Prizná sa? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
280
L17 - 6402
L24 - 6403
L54 - 6295
DZ - 4303