Podľa novinových správ má ELTRA obnoviť od 6/2005 celý postihnutý úsek, už vraj pracuje na projektovej dokumentácii. Zaujímavé je, že bola vybratá v rokovacom konaní bez zverejnenia, pretože vraj nikto iný nemá licenciu na osádzanie stožiarov do zeme. Myslíš, že je to pravda?
SHORTY: Dnes v noci som telefonicky rozpraval s kolegynou na stanici v Starom Smokovci. Je pravda, ze vplyvom rozdrobenia a rozdelenia zeleznice na takmer uz dalej nedelitelne celky, dnes tok informacii medzi tymito celkami je nulovy, tak mi nevedela nic konkretne povedat, ale jedno je iste, ze tak skoro sa na Strbske Pleso zo Smokovca jazdit nebude. Ze vraj ELTRA ma zmluvu na obnovu do juna 2005 aj to nie na cely usek. Tolko neoficialne info.
5244- nový bus, avšak pri ceste ním si určite všimnete tie zvláštne zvuky, ktoré znejú ako škrípanie umelej hmoty ( ako keď sa obíjajú o seba plasty ) ?
Najprv pises ze su to voltmetre s rozsahom 60mV resp 150 ci 200 mV. A potom, ze su to miliampermetre aj ked sa zmienujes o milivoltmetroch. Ano to je pravda, staci tam dat iny 'budik' (= s inym rozsahom), trebars 200mV a uz to ukazuje inaksie hodnoty.
Mne sa nedávno stalo, že si vodič zapálil cigaretu počas jazdy (!!!)... síce len jednu zastávku pred konečnou, ale aj tak... Nemienim trpieť nikotínový smrad v prostriedku hromadnej dopravy, nehovoriac o ohrození bezpečnosti takýmto počínaním vodiča.
Takže sa o celej veci okamžite dozvedel službukonajúci smenový dispečer...ako to dopadlo, neviem, ja som si svoju povinnosť splnil.
Viď odpoveď Balkymu - existujú dva druhy ampérmetrov, čiže v skutočnosti voltmetrov:-P - 60 mA vo vozidlách T3SU a ďlaších a 150 alebo 200 mA (nepamätám sa už presne) vo vozidlách starších (T3CS).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vševedko