No síce chápem, že v KE nemáte výhybky stavané cez trolejový kontakt ale aj tak mi nie je jasné, načo je "chcípnutému" vozidlu zberač na vedení - žeby pre zvýšenie pravdepodobnosti strhnutia vedenia? A pri nakoľajovaní, to už vôbec nechápem. Radím si to medzi KE špeciality podobne ako nulovanie reverzu...
Sarko: ozaj, zabudol som sa ťa spýtať, včera medzi 12.00 - 12.03 hod, sme vzdavali úctu pamiatke obetiam tsunami, to akože zastali aj lietadla, ktoré boli momentálne vo vzduchu ? ? ?
V taký čas treba pozerať na podvozky, kde sú medzi nápravami brzdiče. Ťahaný/tlačený voz ich má odbrzdené a sú odchýlené smerom hore. Ak je tma alebo väčšia diaľka, treba pozerať na zberače, ktorý iskrí, ten je na hnacom vozidle. Alebo ešte jedno poznávacie znamenie, pri tlačení vodič nemá rozhľad pred vozidlo, ide pomalšie a cez vysielačku sa dohovára s vodičom z tlačeného vozidla. Vždy treba postupne a rýchlo pozrieť na tieto 3 veci a vždy správne odhadneš situáciu.
No v tej 337 to dosť hádže a divné zvuky to má, ale spravená je celkompekne na pomery DP. Najlepšie je že vodič sedí na sedačke ešte zabalenej v igelite ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Diggi