Reakcia na: Omni_817 #9473:
V taký čas treba pozerať na podvozky, kde sú medzi nápravami brzdiče. Ťahaný/tlačený voz ich má odbrzdené a sú odchýlené smerom hore. Ak je tma alebo väčšia diaľka, treba pozerať na zberače, ktorý iskrí, ten je na hnacom vozidle. Alebo ešte jedno poznávacie znamenie, pri tlačení vodič nemá rozhľad pred vozidlo, ide pomalšie a cez vysielačku sa dohovára s vodičom z tlačeného vozidla. Vždy treba postupne a rýchlo pozrieť na tieto 3 veci a vždy správne odhadneš situáciu.
Sarko
517:
-dátum odoslania do Krnova - 13.8.2003
-dátum príchodu do Košíc - 17.11.2003
-dátum zaradenia do prevádzky - 30.4.2004
521:
-dátum odoslania do Krnova - 13.8.2003
-dátum príchodu do Košíc - 3.12.2003
-dátum zaradenia do prevádzky - 30.4.2004
512:
-dátum odoslania do Krnova - 25.5.2004
-dátum príchodu do Košíc - ??.9?.2004
-dátum zaradenia do prevádzky - ??.??.2004
Kto vie, nech doplní. Inak koluje informácia, že KT8 #530 išlo na reko na KT8D5R.N2 do Krnova. Ja mám info od Furčana, dnes mi to vravel Nodes. Kto má nezávislé info od uvedených osôb?