Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: mi.v #87138:
veď všetko sa dá dohľadať, napr.
https://www.bbsk.sk/storage/app/media/strategicke-dokumenty/doprava/bbsk-pdo-2023.pdf

A koniec-koncov, ten dokument síce vypracuje táto spoločnosť, ale v spolupráci s mestom, mestským dopravcom či inými inštuciámi verejnej dopravy.
Reakcia na: Dispecer #87136:
Áno, dá sa rýchlo nájsť rozhovor so šéfkou ČS štruktúr tej firmy. Ja mám pochybnosti skôr pri ich zameraní, ako som už písal. Robiť dopravné stavby a robiť dopravnú obslužnosť sú odlišné veci. Sú tam aj ľudia, ktorí s tým už majú dostatočnú prax alebo je to ich prvý projekt a budú sa na ňom učiť? Zvládnu to?
Reakcia na: Dispecer #87136:
No to uz bude vyzerat.
Reakcia na: mi.v #87129:
V skutočnosti v tomto prípade tu sú česko-slovenskí inžinieri pracujúci pre švédsko-fínsku nadnárodnú firmu. 😉
Reakcia na: S499.1023 #87134:
Existuje este jedno zlozite riesenie a to ist eurobusom, 4:42 ide z Mase priamo na AS. Teoreticky este aj listok by mohol byt lacnejsi....
Reakcia na: tbus #87133:
Nie je to príliš zložité 😁?
Reakcia na: LUKYmhd #87130:
4:59 vystupis na Dome umenia, prejdes cez cestu a 5:06 ide linka 2 na stanicu.
Reakcia na: 5 #87131:
nie zlý nápad, ale ja by som 72 navrhol zlúčiť s 71 a 19 presmerovať dole Toryskou na NO akokedysi

ale zase by bolo treba upraviť to severné rameno, no dalo by sa s tým pohrať
Reakcia na: Yogi616 #87123:
Ja rozumiem, že predĺženie 36 je vcelku efektívne prevádzkové riešenie. Ale principiálne sa takto Maši neadekvátne navýšila ponuka... a preto si myslím, že 32 by sa tam niekde mohla zredukovať (a prípadne aj zladiť).
K 72 ma ešte napadlo - aby ostalo aj spojenie Moskovskej s NO, keby sa z Moskovskej viedla cez Klimkovičovu na Kláštor?
A 19 by sa ukončila na Moskovskej, to jej kľukatenie na KVP som doteraz nepochopil. Ako keby bývam na Klimkovičovej, určite by mi toto prišlo lákavejšie na použitie ako dnešný stav.
Reakcia na: _Martin_ #87128:
to je jedno kolko kto realne čo potrebuje..prestup mal ostat ..predstav si že byvam na Maši a potrebujem prvý ranny spoj napriklad k vlaku.. od Palackeho v pohode prejdem na stanicu peši ale z NO? za mna je toto nezmysel.
Reakcia na: Yogi616 #87125:
Švédsko-Fínski inžinieri s pobočkami u nás, riešiaci široký záber projektov, hoci doposiaľ ako keby išlo hlavne o dopravné stavby. No tak to som zvedavý, koľko projektov dopravnej obslužnosti už majú za sebou a čo sa bude dať od toho čakať. Ale aspoň to prinesie čerstvý vietor.
Reakcia na: LUKYmhd #87127:
Tu je otázka, že koľko ľudí tento prestup reálne potrebuje.
Pretože ak už niekto potrebuje ísť na Furču, vie ísť od Myslavy s linkou 72 a od Luníka VIII linkou 17.
Prípadne ešte od Nám. osloboditeľov linkou 71/72.
Ak by bol tento problém niekedy popoludní tak fajn, súhlasím s tebou, ale o takomto čase...
A neviem, či by bolo lepším riešením skrátiť linku 20, pretože potom by zase ľudia z Panorámy stratili spojenie s Furčou, a oni inú alternatívu nemajú.
Reakcia na: _Martin_ #87116:
čiže 4.56 pride bus smer KNV a a 5.01 pride bus ktorý ide len po NO.. super .tak to mohli spravit opačne aby smer
ostal len s prestupom.
Reakcia na: 5 #87122:
kto tam nebýva ten bude trepat dva na tri..ak by si zrušil 32 ako sa dostanem do mesta? porad mi..a ano suhlasim s tým že 72 by sa mohla zrušit a nahradit linkami 32 a 36.
Reakcia na: Yogi616 #87123:
Vieš čo, 72ku by som nerušil, ale za mňa je chyba teraz látať plátať súčasné linkové vedenie ktoré je podľa mňa po 17tich rokoch zrelé na komplexnú výmenu a pokiaľ taká výmena nenastane tak zakonzervovať v stave ku 1.10. a maximálne pošteloval odchody ako napríklad nižšie spomínané linky 20 a 32 ráno
Reakcia na: 5 #87122:
Lenže 36 sa predĺžila za minimálne náklady s tým, že sa MČ pomohlo so spojením na sever mesta.
Na linke 36 sa nepridal žiaden autobus, tú trasu do Myslavy a späť vyjazdí v čase prestávky na Moskovskej.

Už sme to tu rozoberali minule, ale na tento smer si nemal proste spoj. A nechať ich prestupovať na Grunte v súčasnej situácií... ehm.
Najlepšie by bolo, ak by v Myslave ostala iba 32 a 36 s tým, že 72 by sa zrušila. Doplnková linka do centra mesta, nosná linka k nemocnici a k severnej časti centra.
Pri ozname o zmenách od 1.10. mám zase pocit, že jediným problémom našej MHD sú najmenšie MČ. A čím viac sa im pomôže, tým viac sa budú sťažovať.
Postavme si otázku inak. Je v Maši kritický problém s kapacitou? Určite nie. Pridalo sa tam už tuším 9 spojov 36-ky. Za mňa by bolo teraz na mieste škrtnúť z Maše 9 spojov 32-ky.
Potichúčky sa tu pridávajú spoje na vzduchvoziacich linkách miesto toho, aby sa vylepšili intervaly na tých nosných. Ja s týmto absolútne nesúhlasím.
Reakcia na: tbus #87120:
Ale tu vôbec nemusí ísť o ľudí z Maše, po ceste je 10 ďalších zastávok. Ak chceme mať atraktívnu MHD tak musia na seba spoje logicky nadväzovať, hlavne v okrajových častiach dňa, v tom sa asi zhodneme. Ja tento spoj nevyužívam, ale niekto môže. Toto spojenie tu doteraz bolo, ale niekto rozhodol, že odteraz nebude. Tak je namieste otázka, či sa to nedalo vyriešiť lepšie, čo sa zjavne dalo.
Reakcia na: myslavcan #87118:
A kolko ludi bezne vyuziva spojenie Mase a Kosickej o piatej rano, aby muselo byt PRIAME? Z namestia smer furca premava kazdych 10 minut 71/72, 72 dokonca z tej istej Myslavy ako 32. Ponuka je az az...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.