Štúdia je dlhá a nedá sa zastaviť pri každom odstavci, ale zahliadol som tam návrh na odstavnú plochu pri Luniku IX. Napravo od príjazdovej cesty, kým sídlisko je naľavo.
Nejaký záver ?
Vie si niekto tipnúť, akú alternatívu či A alebo B si mesto vyberie ?
Podľa všetkého táto štúdia nepíše presne o tom že tá a tá alternatíva je rozhodne najlepšia, obe alternatívy posudzuje ako rovnako výhodné, avšak s tým, že tá čo počíta s obnovením trolejbusovej prevádzky má o trochu vyššiu cenu z dôvodu, že tam bude potreba kompletne opraviť trolejové vedenie, meniarne a podobne. Veľmi ma zaujíma aký bude výsledok, pri výbere alternatívy A, aké budú argumentácie, prečo sa neobnoví trolejbusová doprava, bude to ešte zaujímavé.
Busy – prvý dojem: Pozerám, že CNG náklady sú vysoké, nízka cena paliva je tiež minulosťou, z toho tam kuká útlm. Elektrovozidlá majú v tých tabuľkách typicky ekohujersky skreslenú ekologickú záťaž (nulové emisie haha) a ešte sa asi dosť neprejavila životnosť batérií, hoci správu som pozeral iba povrchne, možno som to prehliadol. Som rád, že sa dosť analýzy venovalo aj klasickým a parciálnym trolejbusom.
Ak sa na Masarykovej nakreslí nejaký pruh, bol by som od začiatku skôr skeptik, pretože z hľadiska hustoty tamojšej dopravy nevyzerá potreba urobiť tam bus pruh veľmi pravdepodobne.
Niekto znalý. Na Masarykovej namaľovali bielu prerušovanú čiaru. Na obidve strany cesty. Azda bude buspruh?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023