Reakcia na: myslavcan #86400:
Ja by som to nevidel až tak čierne aj keď 35 rokov bez novej trate abo dačoho podobného je dosť, ale myslím že ak sa občania tohto mesta spamätajú tak si zvolia o pár rokov dakoho lepšieho lebo toto mesto zažíva už dlho úpadok, tiež si nemyslím že sa budú zatvárať trate hlavne keď sa so spomenutými počíta aj v novom územnom pláne (ÚP), takto ja si myslím že by to železiarne rozdýchali bez električiek keďže už ani nechodia také natrieskané ako kedysi a linky RA sú relatívne spoľahlivé. Ohľadom trate Barca by som dvakrát o zrušení nehovoril lebo nieže s ňou počíta aj ÚP + DP má už vypracovaný znalecký posudok na rekonštrukciu osobne som dosť sklamaný že sa nepočíta s predĺžením cez Šebastovce do Volva ale to by muselo ísť 100% z mestských peňazí (príp. ešte štátnych alebo súkromných) a potom je tu ešte jedna menšia vec a to tá že keby DPMK úplne zastavil el. premávku do Barce tak by jeho reputácia klesla na toľko že by sa nedala už získať naspäť
Yogi616
Keď si všimneš, tak v úseku od križovatky pri Möbelixe po KFA (Blšák) chýba severnejšia vetva, potom od KFA k Hornbachu chýba zase južnejšia vetva štvorprúdovky.
Čo sa týka štvroprúdu na Popradskej (pred Kauflandom), tak podľa mňa je to preto, že celá Popradská sa síce postavila ako dvojprúd, ale bola tam rezerva pre potrebu zvýšenia na štvorprúd.
Inak električková trať po Triede KVP by podľa mňa nič neriešila. Samozrejme, že dnes je to už nerealizovateľné, ale skôr by dávala zmysel "radiála" po Moskovskej dole do centra (po trolejbusovej trati).