Bol som, videl som. Ale to len kvôli množstvu slovanistov a ich povesti. Ani na lm ani iné zápasy cesta uzavretá nebola. Takže to riešenie je najlepšie.
Predpokladám, že si na danom zápase nebol... Pred aj po zápase bola cesta medzi KFA a bývalým blšákom uzavretá políciou kvôli fans hostí. Teda ty by si poslal linky obchádzkou presne na zablokovanú cestu.
- Okrem iného by sme radi vrátili do Košíc trolejbusovú dopravu, aj keď to už nebude úplne v tej pôvodnej podobe. Ako je dlhšie známe, chceme ísť cestou parciálnych trolejbusov, ktoré sa budú z trolejov nabíjať na konečných zastávkach a časť trasy linky môžu prejsť i bez trolejí vďaka batérii. Veľmi aktívne komunikujeme s ministerstvom dopravy a výstavby, aby sme na to získali eurofondy. Osobne som v tomto veľmi optimistický, že do dvoch, maximálne troch rokov sa nám to podarí dotiahnuť. Našou ambíciou je dosiahnuť cieľový stav, že 50 percent vozového parku autobusovej dopravy bude s nulovými emisiami.
Pokračujem v diskusii k doprave na futbalový štadión z dispečerského fóra:
Linky 16 na stanicu boli posilnené a videl som názor, že presmerovať linky z Moldavskej v čase zápasov a akcií okolo KFA. Nie je to zlý nápad, dokonca si myslím, že taká linka 23 (s výnimkou tých do priemyselného parku) by tam mohla zachádzať pravidelne, aj keď jej interval je mizerný. Prikladám obrázok ako by mohli chodiť v smere k optime, opačným smerom by chodili normálne ako teraz linka 34. Zaznačil som, kde by mohla byť zastávka- je to pozemok mesta. Plus pri rekonštrukcii Alejovej by pomohlo vybudovať vjazdy pre autobusy na koľaj, aby mohli potom zastaviť na zastávke kruhový objazd, čím by sa zlepšila dostupnosť tejto lokality s Luníkom VI.
Uvažuje sa jedine asi viac nad elektrobusmi, takže ak do roku 2025 chceme a musíme mať trolejbusy už dnes by sa musela začať renovácia trolejbusovej infraštruktúry aj meniarní ale nič sa nedeje takže neviem čo s tým bude. Každopádne som čítal článok z pred roka že do roku 2024 chcú mať zelektrifikovanú celú linku 71
To je logické, keď som autobus nešoféroval že som teoretik nie je logické smiať sa, že je tu tlačenica na pozície, kde inde záujem nie je a prirovnávať k balkánu. Ak áno ,tak za ten balkán môžu aj politici z hlavného mesta. Hold, nie všetky mestá môžu byť hlavné v prosperujúcom regióne, kde je dostatok pracovných miest.
Nie, vek na kurz na dráhove vozidlo som ešte nedosiahol, to je vedľajšie. Myslel som že vodič dráhoveho vozidla musí byť pred kurzom v 100% zdravotnom stave. Maximálne nosiť dioptrické okuliare do určitej dioptrie. Osobné čo som počul že je to 50:50, protekcia vs. nezamestnaný z úradu práce. A že tých protekčných ľudí je tam dosť.
Neuznaný uchádzač, ktorý neprešiel psychotestami? Sú diagnózy, ktoré zakladajú nárok na ZŤP a súčasne nebránia výkonu práce vodiča električky. Čo konkrétne má ten, čo je ti tŕňom v oku?
Mimochodom, už len fakt, že treba protekciu na prácu, na ktorú majú všade inde problém zohnať ľudí, je také typické pre metropolu severného Balkánu.
Je to o známostiach, ako inak by sa na električku dostal ZŤPčkár. To mám potvrdené od 3 ľudí z koľajovej. Sem tam na oko výberu nejakých dlhodobo nezamestnaných z úradu práce žeby sa nepovedalo.
Je pravda, že sa uhnúť nemáš kam. Ale zas busy sú v hustej premávke, musí si vypočítať či stihne vojsť medzi autá a je tým pádom aj viac nehôd busov. Električka má zvyčajne prednosť, akurát musí vodič ešte viac predvídať či už odbočujúce vozy alebo chodcov. Akurát v zime som videl ako jedna chodkyňa prebehla popred autá, keď jej už zasvietila červená, cez koľaj už bola červená skôr. Brika sa pohla ale myslela že ešte prebehne a len tak bokom ju odhodilo..To ešte mala celkom šťastie. Dostala aj pekne vynadané
Ako jeden z tých, čo majú skúsenosto s tým aj oným s Tebou to hodnotenie zdieľam - električka je najjednoduchšia na riadenie a najhoršia na nervy - presne kvôli tomu "dlho vopred viem, že to bude rana ale môžem len zvoniť a brzdiť, hoci by stačilo 15 cm uhnúť. Najväčšia pohoda je drôtolez. Osobne mám pocit, že jazdenie s autobusom/trolejbusom je jednoduchšie, ako s osobákom, pretože máš k dispozícii hranatú krabicu, o ktorej všetkých rohoch mám neustále prehľad.
Svanda, ja by som si myslel, ze elektricka je ovela viac na nervy. Je to velke, tazke, brzdnu drahu to ma az bohviekam a nevies sa s tym prekazke nijako vyhnut, takze v akejkolvek koliznej situacii mozes akurat brzdit a modlit sa. K tomu si prirataj pohyb beznej biomasy, ktora ma pred cestou aspon trochu respekt, ale cez elinove kolaje si korzuje, akoby sa nechumelilo. Staci mi vidiet videa na youtube a krvny tlak mi leti do nebies.
Tu ide skôr o to, že vodičák na bus je celkom drahá sranda, pokiaľ nie je možnosť spraviť ho cez DP, veľa ľudí sa na to vykašle práve kvôli tomu. Busu sa netreba báť, je to len väčšie auto a tomu treba prispôsobiť techniku jazdy, všetko s chladnou hlavou.
Tak s vodičmi električiek určite nemajú problém, si myslím že len na autobus sa ľudia boja. Ja by som si na bus netrúfol, hlavne v tej hustej premávke a niektoré križovatky ako výjazd zo staničného smer k plavárni, výjazd z Toryskej k steelke či pri jumbe s klbákom musí byť na nervy
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023