Reakcia na: 5 #85747:
Zastávkové displeje majú tuším v sebe nahratý cestovný poriadok + ešte komunikujú s vozidlom (úprava času v závislosti od meškania). Ak sa komunikácia preruší (resp. ani nezačne), tak tabuľa pracuje s tým, čo má nahraté. (Teda aspoň tak mi bolo yo fungovanie vysvetlené)Je otázne, či dispečing vie diaľkovo z nej nejaký spoj vynechať.
mi.v
Keď už chceli natiahnuť bezplatnú prepravu do Krásnej, stačilo by do starej časti, kde žije aj dosť chudobných a seniorov bez auta a bus do Kauflandu reálne využívajú (aj keď bol platený), a do novej štvrte na Horu už nie, tam to podľa mňa nikomu nechýba – na nákupy idú len autami. Spomínanú starú časť Krásnej je možné lacno obslúžiť predĺžením L37 o 5 minút v jednom smere (teda 5+5, počítané z Važeckej) a to buď otáčaním v blokovej smyčke cez zastávky Minská, Námestie sv. Cyrila a Metoda a Lackova (lepšia obslužnosť oblasti) alebo v blokovej smyčke cez zastávky Pollova a Motorest Krásna (menej efektívna obslužnosť). Prípadne prejazdom cez obe blokové smyčky (najprv druhú, potom prvú – čas: +3 min.). Takto by počet služieb na bezplatnej linke buď nestúpol vôbec, alebo by stúpol o jednu. (Súhlasíte s týmto odhadom?) Ale zostala by bezplatná iba JEDNA linka, tá sponzorovaná Kauflandom a obslúžili by sa oblasti, ktoré linku za účelom cesty na nákup SKUTOČNE využijú.
Čo je lacnejšie? Pridať jednu službu na bezplatnú L37 alebo urobiť bezplatnú celú L28? Mne sa vidí, že to prvé.