K novej stratégii by sa dalo mnoho, ale ja z 330 strán vyberiem len jeden necelý riadok, v tom celom úplne nepodstatný, po ktorom však niektorí tunajší diskutéri podskočia: 18-m busy na L12 aj v rokoch 2030-2050
Napadá ma ešte jedna možnosť. Linka č.1 bola predlžená do Barce, odbočka k cintorínu by mohla byť obsluhovaná linkou č. 7, ktorá by zo železničnej stanice cez ulicu D. Feju /trasa používaná len pre nákladnú dopravu/ mierila k cintorínu.
V tom čase prechádzala sieť električkových tratí viacerými rekonštrukciami, takže nejaká dočasná nová linka 7 jestvovať mohla. Zatiaľ ale o tom nič nevieme, všetky vydané knihy na túto tému len recyklovali staré podnikové publikácie, ktoré boli veľmi nepresné.
Aj postupný nábeh tratí po roku 1945 a rozširovanie linkového vedenia v tých knihách nie je spracované dobre, denná tlač udáva trošku iné dátumy a roky keď čo otvorili a rozšírili.
Na linku cez Bratislavsku a Jantarove namestie by sa hodila prip nejak poslat MHD aj do lokality Na Kope, kde sa zvysuje pocet obyvatelov a bezi sialena automobilizacia.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dispecer