Reakcia na: Iv #84862:
S úpravou konfigurácie interiéru (osadenie sedadiel na podesty z boku do stredu) alebo aspoň pozdĺžnych držadiel pri oknách v EBN 11 teda asi nerátajú...
https://imhd.sk/ke/galeria-media/3522/SOR-EBN-11/246667/SOR-EBN-11-po-zlikvidovan%C3%AD-pozd%C4%BA%C5%BEnych-sedadiel-v-%C4%8Dasti-oproti-2-dver%C3%A1m
Dispecer
PZ SR je na to, aby kontrolovala dodržiavanie predpisov. Dokonca aj predpisov, ktoré sa týkajú toho, aké vozidlá môžu využívať daný pruh...
2) "Tu je fakt problém v tom, že THC nemajú druhý výjazd zo sídliska a KSC chýba obchvat."
Kam by si ho smeroval? Na I/20, aby sa prúd rozdelil na dva, ktoré sa však opäť stretnú v jednom bode pri dnešnej križovatke Americká tr. x Prešovská cesta? Na Magnezitársku, aby prúd vozidiel zostal v tej istej kolóne na Hlinkovej, hoc bude mať väčší problém sa napojiť? Na Kostoliansku, kde už dnes sa sťažujú ľudia od Kostolian, že stoja v kolóne pri Crow aréne?
Otázka nr. 2: Čo myslíš, koľko % dopravy v hlavných mestských ťahoch tvorí tranzit?
3) "Palackého stačí silnejší dážď a je to tam zaplavené, Rampová zase stačí porucha priecestia, Hlinkova a VSS sú zase úzke, stačí nehoda alebo diera v moste a sú hneď kolóny."
Priecestia budú v najbližších rokoch až desaťročiach likvidované. Doprava v meste stojí na 3 miestach infraštruktúry - Hlinkova, Palackého, Nižné Kapustníky - ktoré bohužiaľ už zrejme v čase ich vzniku neboli vyrobené v zmysle noriem.