Reakcia na: veteran #84682:
Presne tak. Je to stále ten istý princíp, akým sa údržba v KE diala a deje roky. Nové vozy sa kúpia, a počas životnosti sa spolu za tridsať rokov desaťkrát umyjú.... V T3 sme mali namiesto koncákov na dverách veľké kamene na schodíkoch, hrdzavé je všetko, čo je hrdzaviteľné... Trate zrekonštruované pred 5-6 rokmi sú prakticky bez údržby, v každom civilizovanom meste sa tmelmi a špeciálnymi asfaltmi zaplnia diery a škáry medzi koľajou a asfaltom, u nás sa to nechá rokmi rozpadávať a potom niet divu, že je všetko deravé a roztrepané.... výhybky na Maratónci a na Stanici už síce boli zalepené, ale až dva roky po položení nového asfaltu, kedy už bol natoľko roztrepaný, že sa už nedalo jazdiť - kto schválil 6mm hrubú vrstvu asfaltu nad železnými časťami koľajiska? prečo sa to neriešilo v záruke? Kto odsúhlasil polohu stožiarov na Boženke? z pohľadu od začiatku ulice vyzerajú ako voľne rastúci lesík, nie ako línia stožiarov.... každá vec, ktorá sa u nás spraví, je nedomyslená a nedorobená. Ten trapas s polohou informačných panelov pred Auparkom? to fakt musíme čakať 5 rokov? Je jasné, že tramtrainy nebudú, prečo musí byť poloha zastávky podľa tramtrainu, keď električka stojí inde? prečo toľko rokov? prečo na žiadnej zastávke, kde je informačná tabuľa, nie je displej umiestnený tak, aby videli všetci ľudia, ktorí potrebujú naň dovidieť? Načo slúžia označníky konečnej zastávky, keď ani na jednom nie je žiaden symbol označníka s vyobrazením električky, rovnako na ňom nie je uvedené, že je to konečná, resp. výstupná zastávka? viď stanica, viď Loky... toľko peňazí ten označník stál a je to vlastne len drahý stĺpik...
S499.1023