Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Čo sa to dnes skúšalo, že jazdili s variom do vozovne zadným vchodom?
Reakcia na: afeno #84577:
Na magistráte je referát dopravy (ktorý má funkciu skôr údržbovú a evidenčnú + cestný správny orgán; súčasť oddelenia výstavby) a na ÚHA sú dopraváci, ktorí majú na starosti skôr koncepciu dopravy v meste (t. j. dopravné inžinierstvo & dopravný urbanizmus).

Viď:
- ref. dopravy: https://www.kosice.sk/mesto/oddelenie-vystavby-investicii-stavebneho-uradu-a-zivotneho-prostredia#doprava
- ÚHA - "dopravná a technická infraštruktúra": https://www.kosice.sk/obcan/uzemne-planovanie

Linkové vedenie i cestovné poriadky sú skôr v kompetencii referátu dopravy, i keď v princípe všetky veci okolo MHD (okrem umiestnenia zastávok) bývajú postúpené priamo DPMK.
Reakcia na: S499.1023 #84575:
Na Magistráte nie je odbor dopravy ako taký, je iba súčasťou útvaru hlavného architekta.
Reakcia na: TomoSK #84572:
V Košiciach má na magistráte na starosti MHD hlavný architekt?
Reakcia na: Dispecer #84573:
budem to riesit s dispečinkom zatial očakakval som za to zohladnia ale akosi nič...
Reakcia na: TomoSK #84572:
Mesto je ideálne kontaktovať e-mailom na kontakt@kosice.sk alebo telefonicky na 055/6419111, ale toto je naozaj skôr na DPMK - dpmk@dpmk.sk & 055/6407407.
Reakcia na: LUKYmhd #84571:
Uznávam, že to je problém, avšak my tu s tým nič nespravíme. Treba kontaktovať buď mesto cez útvar hlavného architekta alebo priamo cez primátora, alebo to dať ako podnet na dopravný podnik. Očakávajú sa isté zmeny v nočných linkách, takže neviem, či práve tento posun v nich nebude zohľadnený.
Zdravim ja len taka pripomienka opat nakolko sa obmedzili nocaky a posledne jazdy su o polnoci nebobolo by ozaj zle posunut ten polnocny rozjazd kvoli vlakom. Vela ludi sice asi necsetuje alebo mozno aj no vlakmi neviem teraz posudit alebo ozaj je to blbe ze vlak pride 3 minuty po rozjazdoch a DPMK ani nenapadne to nejak riesit a zvalst ked uz teraz po polnoci dalsie nocaky idu az o 4tej. Tiez to obmedzenie je na hlavu ale tak DPMK.
Reakcia na: 110mat110 #84569:
Môže, za podmienky, že sa vyžiada výnimka od orgánu, ktorý poskytol NFP na danú stavbu. Vzniká tu však riziko, že schválenie bude podmienené potrebou niečo vrátiť...

P. S.: Nie je to 5 rokov od dokončenia stavby a jej uvedenia do prevádzky, ale od "ukončenie realizácie" (čo môže byť aj neskôr).

V prípade MET1 - 2. etapa bolo ukončenie podľa dostupných informácií až v marci 2019, takže minimálne do marca 2024 to bude problematickejšie:
https://www.kosice.sk/clanok/modernizacia-elektrickovych-trati-v-kosiciach-2-etapa-1-cast
Reakcia na: S499.1023 #84567:
A aka je teda pravda? Dielo z eufondov sa nema prestavavat 5 rokov. Inak bude penalizacia vo forme vratenia penazi.
Reakcia na: S499.1023 #84564:
To bolo povedané laicky.
Reakcia na: P1X3L3310 #84566:
To je taká univerzálna vyhovorka, ktorá nie je pravdivá.
Reakcia na: mi.v #84565:
5 rokov od uvedenia trate do prevádzky sa s tým nesmie hýbať, pokiaľ mám dobré info
Pripravuje sa už nejaký plán na vyriešenie vzájomnej polohy toho miesta zastavenia a deliča?
Reakcia na: Matejo #84560:
To je tiež nezmysel. Žiadny pantograf sa neodpája.
Reakcia na: monoblok #84558:
To je nezmysel. Nekomentuj veci, ktorý nerozumieš. Tlačidlo "Výhybka 0" vypína postrádatlné odbery 600 V (kúrenie) a rekuperáciu.
Reakcia na: S499.1023 #84556:
Mňa by zaujímalo, čo by ste robili vy ak by sa Vám šmyklo pri brzdení a viete, že nesmiete zastať na deliči. Ja by som odbrzdil aby som nezastal na deliči. V lete/za sucha sa mi nestalo aby zastavil za stĺpikom. Vždy je to len za dažďa/snehu

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.