Kamoško no nie je to jedno pokila nočak pride v tu istu minutu ako odide vlak--citaj pozorna prispevok moj mne nejde o minutu ako taku ale o to ze usom sa to neda stihnut co sa doteraz ako tak dalo.
holt zeleznica chcela odchody prisposobit cislu linky 57, aby bola zapamatatelna pre Kosicanov, kedze dana linka je naviazana k vlakom, okrem toho, nocne autobusy maju evidencne cisla zacinajuce 57xx, mne to pride celkom logicke
a inak fakt nechapem co to koho napadlo ze odchody na 57. Nebolo by lepsie po celej to posusut? ale tak holt nasa zeleznica. Videlo by sa mi to legickejsie a lahsie zapametatelne ako takto. Lebo viem ze vllak ide po 4tej, po 6stej ..ale ze 3 minuty pred celou...zaujimave no.
Zdravim mam otazočku..ako iste mnohi viete od 13. 12. sa meni vlakovy grafikon, vlaky posuvaju svoje odchody. Jedna sa mi konkretne o R613. Po novom ma prichod do KE 0:03 /doteraz 23:53/. Posuvaju sa odchody kvoli vylukam, zapad, stred a podobne. Moja otazka znie ako to bude s polnocnymi rozjazdmi? Neplanuju sa posunut o cosi neskor? lebo teda ak nočak bude mat 0:00 odchod a vlak dojde za nim 3 minuty tak akoze celkom fasa..ci uz budem na taxiky len odkazany? som zvedavy ci sa to nejak bude riesit.
V našej rodine máme aktuálne zaplatené 4 ročné električenky, z toho dve sa využívajú len na cesty do školy a zo školy a 2 ročné celosieťové lístky ČD do 1. triedy. Napriek tomu sa nechystám žiadať kompenzáciu, lebo chápem zložitú situáciu aj druhej strany.
Ale "protiotázku", či niekto zakázal cestovať MHD, považujem za hodnú Zmätoviča alebo podobného momota.
Áno, vracanie kreditu z peňaženky by malo význam hlavne pri rušení karty. Ale už keď by to raz fungovalo, prečo by sa to nemohlo dať vykonať hocikedy, so storno poplatkom. Tiež som predtým býval zástancom toho, že pustiť používateľa konať iba zopár povolenými spôsobmi používania. Dnes si myslím, že to by nemalo vždy znamenať, že iné cesty radšej preventívne zavriem... veď #cestujucibytozneuzivali
"K Tvojmu "Ono niekto zakázal cestovať MHD?" asi len toľko, že je mimoriadna situácia a ľudia by mali absolvovať iba nevyhnutné cesty."
Na druhú stranu, ako už aj Iv v #84504 alebo mi.v v #84505 poznamenali, nemožno sa dnes tváriť, že sa to nedalo čakať (otázka bola skôr "kedy to príde" než "či to príde"). V marci, keď začínala prvá vlna sa to ešte dalo...
Ja napríklad fungujem na ročnom PCL, pričom primárny dôvod jeho zaobstarania je pre mňa cesta do a z práce. Od 2. polovice októbra však fungujeme v práci tak, že jeden týždeň pracujem na pracovisku a nasledujúci týždeň mám homeoffice (ale vzhľadom na niektoré úlohy do práce aj tak občas cestujem) a teda MHD nevyužívam tak intenzívne ako v septembri alebo pred rokom - ale nevidím dôvod prečo by som z tohto dôvodu požadoval nejakú zľavu z ceny PCL, hoc nie je to práve najlacnejší cestovný lístok, keďže viem, že za toto DPMK ani mesto nemôže...
P. S.: O chvíľku mi končí, a aj tak si opäť ročný lístok zakúpim aj s vedomím situácie a jej prognóz v budúcnosti (lebo v konečnom dôsledku aj napriek aktuálnemu stavu sa mi oplatí, i keď možno v menšej miere).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
mi.v