Až dnes som pochopil, že kredit nabitý na mestskú BČK je k dispozícii rôznym dopravcom súčasne (na nákup cestovného vo vozidle), teda platím ním vo vozidle DPMK aj v buse v Eurobuse.
Dá sa niekde zistiť, kto ďalší ho vie z tej karty čítať a použiť na nákup cestovného? Je ten záznam o kredite na karte ako nejaký univerzálny štandard u dopravných kariet? Teda keď tam mám 20 EUR, vidí ich každý dopravca?
Ďakujem aj za ten materiál, hoci asi všetci predpokladáme, že v pláne bude viac. A naopak, že tie papierové projekty, ako električková trať s remízou sú zatiaľ pomerne v nedohľadne.
A pod toto sa aj niekto reálne podpísal a schválil to? Napríklad električková trať končiaca kdesi v križovatke a z opačnej strany cesty vychádzajúca iná trať, prípadne ukončenie trate priamo na ceste je akože reálny výhľadový stav?
Vie sa niečo o výhľadovo pripravovanej zmene trasy L28 cez lokalitu Záhumnie? Keď už sú tam tie nové zastávkové stanovištia... Napríklad ulice, ktorými by mala viesť... Sú závery z rokovaní medzi mestskými časťami a DPMK a z nich vyplývajúce výhľadové zmeny v doprave prípustným obsahom pre tieto fóra?
Ja nejsom SOR hejter a myslím si že existujú oveľa horšie autobusy ako SORky (napr. turecké šroty Karsan alebo Ivecá) tak sa ukľudni. To isté Taškentwageny. Akurát sú mi nesympatické. Nebudem sa tu s nikým hádať jak malé decko o tatrovku v škôlke že ktorý autobus je lepší.
Mimochodom zo SOR hejterov si robím srandu.
Dovol mi podotknut kamo ze tieto rachotiny jazdia aj v ČR v mnohych mestach taktiez v Bratislave a podobne..mam na mysli autobusy SOR. Co sa tyka elektriciek je to v pohode poruchy sa mozu vyskytnut vsade cize tak. Netvrdim ze je to nejaka extra vyjra samozrejme existuju aj ine znacky mozno lepsie a podobne ale to co tu mame to mame a jazdi to.
Nie, vtedy ho prevádzkovali ČSA, rovnako ako v Bratislave, Prahe a možno aj inde. Doonca na tieto letiskové linky boli vyrobené špeciálne dvojdverové Karosy ŠM11 (prvé a posledné dvere, vzadu miesto trojsedačky miesto na batožinu).
Nemohol by DPMK zaviesť linku typu "AIRPORTEXPRES" na letisko ? A to aj na úkor iného (vyššieho) cestovného, samozrejme nižšie , než je taxidoprava. Súčasná linka nie je vobec koordinovaná s príletmi a odletmi, pre zmysluplný transfer na letisko prakticky nepoužitelná, zatial víťazí taxík.
Dávam to celé ako tému do diskusie.
Pripomínam, že už v 60' tych rokoch (!) existovalo autobusové spojenie z Rosveltovej od budovy ČSA v náväznosti na prílety a odlety.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
TVkubo
ako to bude zajtra s Dobrým trolejbus, ide stále rovnako a bezplatne?