Reakcia na: S499.1023 #83911:
Súhlas, neviem si predstaviť jediného človeka, ktorý by na zastávke potreboval vidieť inú cenu lístka ako pre nákup lístka (1) cez SMS a (2) u vodiča. A keďže by sa jednalo o ceny v násobkoch 10 centov (spôsob výpočtu som naznačil v #83877), info by nebolo potrebné aktualizovať niekoľko rokov. A aby turisti boli spokojní a hnidopichovia mali radosť, bol by tam aj QR kód otvárajúci URL adresu https://www.dpmk.sk/prepravne-podmienky/tarifa-0 a pod ním vypísaná nejaká krátka URL pre ručné zadávanie (SK: www.dpmk.sk/cestovne, EN: www.dpmk.sk/fares, DE: www.dpmk.sk/fahrpreise )
mi.v
Takisto, ako som tu písal, ceny papierových lístkov (aj tých, ktoré predáva vodič) by boli zaokrúhlené na 10 centov a dvíhali by sa iba raz za niekoľko rokov. Ak by ich tam monoblok chcel mať a bol by ochotný ich prelepovať raz za pár rokov, veľa roboty by nemal. Ceny elektronických lístkov alebo papierových lístkov z predpredaja na žiadnej zastávke n̲e̲treba, aj tak sa tam kúpiť nedajú.