Reakcia na: TheEnd0910 #83788:
Tých „len“ 160 medzi Košicami a Kysakom je skutočne najmenší problém. Mimochodom, v nadväznom úseku čokoľvek viac než 160 znamená výrazne odlišné vedenie trate a rušenie zastávok. Kvôli rýchlikovej vozbe raz za dve hodiny, pár ICčkám a nočákom jedna a pol Pendu z/do Prahy a nočákom, ktoré ak sú vedené aspoň trošku rozumne, tak im je skutočne jedno, či pôjdu 140 alebo 200.Síce si môžme kresliť po Slovensku VRTky na každú svetovú stranu, ale dopadne to asi tak, ako čmáranica z Prahy do Drážďan na 350 km/h „raz niekedy po roku 2035“. Medzitým mal Nemec tendencie zarezať jestvujúce ECčka, tesne potom čo Čecha vysekíroval s vozmi...
viac k tomu sa ani neda povedat (staci sa pozerat na umiestnenie informacnej tabule na zastavkach a napr. Na stanicnom namesti na umiestneni obrubnikov, v skratke cele zle)
to už rovno bude lepšie sa vrhnuť na maglev a nie na toto kde je maximum 160 km/h

monoblok
Nejdem obhajovať Polaceka, ale Rasi mu tam nechal pár kostlivcov, ktoré určite hatia plány, ťažko budeš rozvíjať trolejbusy, ak máš podnik tesne nad okrajom priepasti a to si musia uvedomiť aj vodiči. Druhá strana veci je, ze skutočne zle finančne je na tom mesto už roky a nic sa nerobí. Dôvodom môže byť aj to, ze sa pozície dávajú ľuďom za zásluhy ci pred dôchodkom, aby dožili, ale takto sa nikam neposunieme. Tu situáciu s parkovaním hrubo nezvládli, ak mesto ešte bude musieť platiť EEI za to, že zaviedli vlastné automaty a nemali doriešené zmluvy a právne otázky.
S499, nemám viac nickov a do diskusie dávam normálne príspevky a nerobím zo seba hulváta