Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Bjorn #83654:
30 min je vela, radsej 20. A vobec nevidi dovod na zmenu električkovej dopravy len by sa to dokafralo..je to dobre tak ako je trasovanie by som vobec nemenil.
Reakcia na: tbus #83645:
#3534 už nie je odstavená, kedže dneska je na 15tke
Reakcia na: Terepin #83659:
To by mohlo byť kontraproduktívne... Keď zaznievajú hlasy PROTI trolejbusom, tak sa zväčša opakuje to isté - sú staré, pomalé, nemajú klímu a nie sú nízkopodlažné. Mesto by sa malo snažiť skôr o zapožičanie nových za účelom ich testovania napríklad. Aby ľudia videli, že trolejbusy dnes nie sú také, ako ich verejnosť v Košiciach vníma. Ak má magistrát skutočne záujem obnoviť ich prevádzku, tak by mohlo zvážiť aj prenájom z iného mesta, prípadne od výrobcu/ov.
Reakcia na: Bjorn #83656:
Podľa vedenia však má slúžiť len na propagačné účely, ako teraz 14TrM.
Vodiči košickej hromadnej dopravy hrozia štrajkom počas šampionátu

Čítajte viac: https://kosice.korzar.sme.sk/c/22107138/vodici-kosickej-hromadnej-dopravy-hrozia-strajkom-pocas-sampionatu.html#ixzz5mBtWxkDG

Niežeby som niekomu chcel upierať právo na štrajk, ale kde boli títo celých osem rokov rašibačovania, keď vznikal základ tohto problému a bolo to viac než očividné?
Reakcia na: 110mat110 #83655:
Hlavne účelom nie je, aby bolo historické, má to byť len retro vozidlo, keďže jeho historická hodnota je viac menej nulová. Interiér je biely, s protišmykovou podlahou a sedačkami z čiernej koženky.
Reakcia na: 110mat110 #83655:
"Vďaka rozšíreniu vozového parku zároveň pomôže s obnovením pravideľnej prevádzky trolejbusov v meste. Podľa plánov by mal už čoskoro premávať na linke 71 z Lingova do centra mesta a na sídlisko KVP. Vďaka Československému trolejbusu tak bude môcť byť trolejbusová infraštruktúra naďalej využívaná, čo by mohlo byť prvou etapou k trvalému návratu trolejbusov do Košíc ešte pred zakúpením nových vozidiel."
Aky ma DPMK zamer pre ten brniansky trolejbus? Nechame ho zhnit na letisku ako ine historicke vozy?
Reakcia na: KosickyTiger #83652:
Písal som, že električky v KE by mali jazdiť v hustejšom intervale, ale tieto dve linky by nemuseli. To neznamená, že by mali jazdiť redšie ako dnes 🙂 Základ by mal byť, aby mali všetky linky jednotné intervaly a prípadné menej vyťažené násobky týchto intervalov. 6/10/15 (špička/sedlo/okraj) by pri kapacite vozidiel mohli byť adekvátne. Dvojka a štvorka by tak mohli jazdiť 12/20/30.
Reakcia na: KosickyTiger #83652:
Je, ale neznamená to, že by sa nedalo urobiť to ináč.
napr. L3 z Loky na Važec cez NO a Kuzmányho v pôvodnom intervale a preklade s L7, a 4ka v intervale 20/30/30 so sólami na trase Stanica - Barca.
Ľudia z Južnej tr. by stále mali spojenie so stanicou, a Jazerčania majú linku 19, s ktorou sú na stanici omnoho skôr, než keby mali ísť cez Južnú triedu.
Reakcia na: Bjorn #83651:
L2 / L4 v úseku Radnica starého mesta - Námestie osloboditeľov sú podľa mňa dosť vyťažené. Keby sa znížila kapacita na L4, bolo by podľa mňa potrebné posilniť inú linku v tomto úseku. Alebo L4 odkloniť na stanicu a pritom posilniť L2 a L7, otázka je, či by mala taká linka ešte zmysel, keby mala L4 príliš dlhé intervaly, či by následne ešte viac neklesla jej vyťaženosť.
Reakcia na: afeno #83650:
Áno, keď to čítam spätne, dalo sa to pochopiť tak, ako píšeš, pardon.
Čo sa týka linky 4, alebo napríklad aj 2, tak tie by mohli mať dvojnásobne dlhšie intervaly oproti nosným, napríklad. V centre by sa potom mohli prekladať. Hlavne nosné linky 3, 6, 7 a 9 by mali jazdiť tak, aby sa o nich ako o nosných, dalo vôbec hovoriť.
Reakcia na: Bjorn #83649:
Myslel som, že naražaš na špička/sedlo, preto som tak reagoval.
Dalo by sa vyhrať aj so súčasným LV, lebo míňať vozkm na takú linku 4, ktorá v špičke prevezie do Barce asi 60 ľudí za hodinu (!) je utopistické.
Reakcia na: afeno #83648:
Tak tých pár spojov ráno sa špičkou snáď ani nedá nazvať, popoludní to je už o niečo lepšie. Samozrejme som ale tých 15/20´ smeroval na spoje cez deň/večer.
Reakcia na: Bjorn #83647:
Električky už dlhšie jazdia v intervale 12' špička a 15' sedlo
Reakcia na: mi.v #83646:
V Brne tak aj jazdili, neskôr to bolo kĺbové Vario+sólo, ale nie som si istý, či sa už aj toto nezrušilo. Šlo to ale na úkor zhustenia intervalov, čo v Košiciach nehrozí, keďže s uvedením Varia do prevádzky došlo k zníženiu prepravnej kapacity, pričom interval ostal 15/20´.

Neviem, či je to v Košiciach nutné, hlavne, keď tam električky jazdia v takých úbohých intervaloch. Radšej zaviesť normálny max. 10 minútový takt cez deň a 6´ v špičke, zapnúť preferenciu a potom premýšľať o väčších súpravách.
Reakcia na: 5801 #83640:
Súprava dlhá 47 metrov... približne toľko, ako keď u nás spojíme 2 Variá. 🙂
Reakcia na: Dimi #83644:
Vyradene/zlikvidovane: 3501, 3506, 3508, 3509, 3512, 3520, 3533, 3701
Odstavene dlhodobo (na vyradenie): 3505, 3526
Odstavene na dlhsie su este 3529 a 3534

Zvysok je v prevadzke.
...tak trosku mimo temy.. Kolko realne mame nevyradenych 15 metrovych Solarisov? Kolko z toho je v sucasnosti jazdiacich a kolko odstavenych / dlhodobo nepojazdnych?

Dik

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.