Tak v korzári sa píše,že nepožiadali ešte o licenciu na novú linku KSK,takže v piatok asi ešte jazdiť nebude. Ja som videl ráno na zastávke kruhový objazd- SNP električku, vystúpila skupina ľudí niečo pozreli a odišli a všimol som si že tam visí nejaký oznam. Možno po hodinke ak nie skôr prišlo dispečerské vozidlo a oznam šiel dole
Z toho mi vychádza, že sa L8 prinajlepšom odkladá (prinajhoršom ruší). Mne to nevadí, mne vadí komunikácia. Dnes už aj kadejaké štátne inštitúcie vedia dať správu na facebook a novinám, pohotovo reagovať. "Možno že ste si už všimli, že sa vonku objavili... ... ale zatiaľ je to pozastavené... ospravedlňujeme sa, ak sme spôsobili zmätok..." atď. Ale tu je zatiaľ iba múr mlčania.
Je to každopádne trápne. Stiahnuť CP hneď po tom, ako sa tu objaví informácia, že už sa k nemu dá dostať... Akoby šlo o nejaké tajné dáta... Tak tomu, kto si to tu prečítal a rýchlo to dal preč, by som rád pripomenul, že CP musí byť podľa zákona zverejnený minimálne 10 dní pred začiatkom jeho platnosti. Verím ale, že toto je dotyčnému jasné a táto lehota bude dodržaná, ešte by sa našiel niekto, kto by do toho mohol rýpať ?
Keby to bola súkromná firma, tak ešte chápem. (Už ich raz smeráci chceli sprivatizovať, že?) Ale je to mestský podnik za mestské peniaze... a manažment usudzuje, že lepšie je niektoré veci držať v tichosti do poslednej chvíle namiesto aspoň stručného avizovania, napríklad že zvažujeme, ale analyzujú sa možnosti, dostatok vodičov, hľadajú sa peniaze... výkony musí doobjednať mesto... čokoľvek... Aj to by bolo zrozumiteľnejšie, ľudskejšie a ústretovejšie, ako tieto interné zákazy voči verejnosti. Veď linka nie je štátne tajomstvo. (Ak je, tak mohli nálepky na označníky umiestniť 15 minút pred prvým spojom. Nech ich nezabudnú dnes rýchlo odstrániť, aby nikto nevedel vopred.) A potom že nemáme opakovane podozrievať Smer a spol., že robia černotu a inak ako poloutajovaním fungovať ani nevedia a poťažne, že tá linka je len predvolebný cirkus, viď #83297. Neverím tomu, že toto utajovanie pochádza z hlavy bežných zamestnancov, z ktorých mnohí majú záujem o dopravu.
Na personál sa malo myslieť pri nákupe vozidiel. Aký je dôvod bezhlavo nakúpiť 46 kusov preliezačiek, keď cez pracovný deň vo vozovni bez pohnutia prestojí 17 kusov? Nehovoriac o množstve T6.
Buď rád, že sa nekúpili Škodovky. Neviem si predstaviť, že pri tých problémoch, ktoré sú s tým v Bratislave, ako by sa s tým vysporiadali v Košiciach ?
Lebo to mali byť kúpené náhrady za sólo vozy, ale tie sa z prostriedkov EÚ kupovať nedajú. Vario bola náhrada vybraná neviem prečo - asi ako najbližšie väčšie, ktoré sa kúpiť dalo? Lenže... pôvodné sólo vozy sa dali spojiť do dvojičiek, tieto Variá sa nedajú. Aj keby ich výrobca asi vedel dodatočne prerobiť na spájanie, potom by zase boli pridlhé a nestačila by dĺžka nástupíšť. Takže sa kúpil nezmysel nevhodný pre Košice a prepravná kapacita vozidiel klesla.
Prečo sme nakupovali len vozidlá dvojčlánkové a nie napr. Škody 26T, 13T atd. Váriá su na L6 a L9 počas pracovných dní kapacitne nedostačujúce a v lete sa KTčkach človek ide zblázniť z tých 50°C čo v nich sú.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023