Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: mi.v #83295:
Z CP na stranke dpmk uz zmyzla L8, mam to chapat ako ze ju zrusili este pred jej zacatim?
Reakcia na: mi.v #83295:
Už to zmizlo... aký zmysel má utajovať to, preboha?
Reakcia na: veteran #83308:
Dobrá otázka, ale to by skôr malo zaujímať tých, čo na taký počet vozidiel dali peniaze. T6 ešte môžu dosť pomôcť v Bratislave.
Reakcia na: Solider #83307:
Na personál sa malo myslieť pri nákupe vozidiel. Aký je dôvod bezhlavo nakúpiť 46 kusov preliezačiek, keď cez pracovný deň vo vozovni bez pohnutia prestojí 17 kusov? Nehovoriac o množstve T6.
Reakcia na: veteran #83299:
A na nejaké serióznejšie zahustenie najvyťaženejších liniek je dostatok ľudí k dispozícii?
Reakcia na: Matejo #83300:
Buď rád, že sa nekúpili Škodovky. Neviem si predstaviť, že pri tých problémoch, ktoré sú s tým v Bratislave, ako by sa s tým vysporiadali v Košiciach ?
Reakcia na: Matejo #83293:
Nálepka 8 na Amfíku už je, aj na Alejovej. Na Jazere zatiaľ 8, 9 a R2 chýbajú.
Reakcia na: veteran #83301:
"nám ich aj v Česku závidia" - možno mysleli tie provízie z nákupov...
Reakcia na: Matejo #83300:
Lebo to mali byť kúpené náhrady za sólo vozy, ale tie sa z prostriedkov EÚ kupovať nedajú. Vario bola náhrada vybraná neviem prečo - asi ako najbližšie väčšie, ktoré sa kúpiť dalo? Lenže... pôvodné sólo vozy sa dali spojiť do dvojičiek, tieto Variá sa nedajú. Aj keby ich výrobca asi vedel dodatočne prerobiť na spájanie, potom by zase boli pridlhé a nestačila by dĺžka nástupíšť. Takže sa kúpil nezmysel nevhodný pre Košice a prepravná kapacita vozidiel klesla.
Reakcia na: Matejo #83300:
Nákup varií bol prezentovaný ako prioritne obnova náhrada za sólo vozidlá (T3), nákup veľkokapacitných je ešte len v pláne. Ale debata je na dlho.?
Reakcia na: Matejo #83300:
Lebo sú to slovami primátora "absolútne najmodernejšie vozidlá" a slovami samozvaných odborníkov v podniku "nám ich aj v Česku závidia".
Prečo sme nakupovali len vozidlá dvojčlánkové a nie napr. Škody 26T, 13T atd. Váriá su na L6 a L9 počas pracovných dní kapacitne nedostačujúce a v lete sa KTčkach človek ide zblázniť z tých 50°C čo v nich sú.
Reakcia na: Solider #83298:
Tak si pojazdia na pseudolinke s intervalom 24 až 30 minút... Pri troche zručnosti sa ani nezvýši potreba vozidiel, maximálne za zdvihnú denné priebehy.
Reakcia na: 110mat110 #83297:
A načo ich nakúpili tak veľa? Aby potom stáli odstavené vo vozovni? Majú jazdiť čo najviac.
Reakcia na: TheEnd0910 #83294:
No lebo cela terasa sa uplne hrnie do barce. Tato linka je aj tak len predvolebny cirkus, aby sa nove elektricky mohli co najviac premavat po meste.
Reakcia na: mi.v #83295:
doplnenie: len cez pracovné dni
Reakcia na: TheEnd0910 #83294:
zistil som, že CP L8 máte na stránke DPMK, ak si prehodíte dátum CP na 5. október 2018

L8 jazdí len 7.00 - 17.00

trasa je: Amfiteáter - Radnica Starého mesta - Krajský súd - SOŠ automobilová - Kruhový objazd, Alejová (nová zastávka na znamenie?) - Alejová, gymnázium - VSS, križovatka - Važecká
Reakcia na: Matejo #83293:
Neviem preco nedali 8 cez terasu ale cez kuzmanku, terasa nema k barci ani jednu priamu linku, kuzmanka uz bude mat dve, nevidim vyznam tej linky.
Reakcia na: TheEnd0910 #83289:
Asi k botanike pri radnici amer amdik je nálepka a pr amfiku nie je.
Reakcia na: Pentastar #83288:
Prečo by ich zlepovali? No hlavne nech už pustia tie električky,nenormálne sa to už naťahuje ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.