Reakcia na: reparil #83101:
S kolegami sme odfotili nejaké firemné auto, ktorého posádka robila niečo v kanáli vedľa trate, na Kuzmánke, ako zapadlo do rozmočeného trávnika na okraji trate a druhé ho vytiahlo lanom. To, že nechali v trávniku dieru vyhrabanú kolesom a koľaje, ich netrápi. Počkať ešte deň-dva, či to dobrovoľne neopravia a potom fotku dostane mesto.
veteran
Ako noty na bubon, midibus až-až.
A priemyselný park... Návozy trvajú koľko do dňa? Čo s električkami a vodičmi mimo tých návozov? Kde to bude jazdiť? Kto si tie výkony objedná a zaplatí? Fabrika, mesto, štát?
Na rannú zmenu ti treba vozidlo + vodiča od cca 5:10 do 7:20, potom jedna ešte urobí návoz THPčkárov, naspäť do Košíc pôjde prázdna. Na obed výmena zmien, teda od cca 13:15 do 14:40, zase jedna električka pôjde po THPčkárov (jedným smerom opäť povezie vzduch). Ďalší obrat urobí pre zamestnancov robiacich na dvanástky a potom večer opäť výmena zmien od 21:15 do 22:40.
A ak by to chcel niekto porovnávať s rýchlodráhou v časoch jej najväčšej slávy, tak drobné upozornenie, že ona bola postavená a dokončená v hodine dvanástej, keď už nebolo možné pridávať ďalšie autobusové spoje, lebo už nebolo autobusov. A ani po postavení nestačila, autobusy RA premávali po Terase paralelne. A služby vyzerali asi tak, že vodič mal trojmo predelený výkon a aby mal hodiny, tak vždy dvaja-traja mali mimo špičky zálohu a stráženie vozidiel v slučke. To síce môžme urobiť aj dnes, len som hrozne zvedavý, kto toto zaplatí.