Mám pocit, že navrhovanie nových jednokoľajných tratí podľa STN nie je dovolené. Niežeby si teda v KE niekto s normami lámal hlavu a niežeby tento šplech o trati na letisku mal nejaký reálny základ...
"Trať by mala byť jednokoľajná, neskôr by mohla byť dvojkoľajová."
Takže mesto sa zaviazalo ťahať tam jednokoľajku (metóda "potom niekedy raz..." je u nás národný šport), pritom má na papieri nakreslených kopec oveľa dôležitejších tratí, ktoré sa "chystá" stavať 30 rokov. Radšej zainvestujeme do trate cez pole k priemyselnému parku, ktorý vyprodukuje špičku dokopy 2,5 hodiny do dňa.
V označovaní týchto výjazdových/dojazdových liniek je jeden veľký chaos aj čo sa týka vonkajších displejov. Vpredu "6 Radnica st. mesta, pokračuje ako linka 4", na boku "6 Socha Jána Pavla II..." vzadu a na ľavoboku "4"
Dnes som to zachytil podrobnejšie, cestujúci je pripravovaný na zmenu linky postupne Červená číslica sa zmení neskôr, na začiatku hlásenia pri vjazde do zastávky Astória.
Na NO už boli otázky "To je šestka?". Jedna pani vystúpila, aby si pozrela číslo z vonku a iný cestujúci sa išiel spýtať vodiča.
Stačilo by jednu zastávku pred tým na medzizastávkovom úseku ohlásiť niečo ako "Zo zastávky Stará radnica pokračuje tento spoj ako linka číslo 6 v smere Amfiteáter - DPMK."
Škoda, že počítač samočinne nehlási aj prejazdy medzi linkami. Keď sa napríklad mení spoj rannej L7 na L6. Keby tu bol pražský systém (nasledujúca zastávka sa hlási hneď po súčasnej), cestujúci by možno mal väčšiu šancu zareagovať (hoci ani tpo by nebola výhra). Teraz môže sedieť v sedmičke niekde od Ryby a za Radnicou starého mesta si už len vypočuť že Nasledujúca zastávka - Next stop - Amfiteáter.
co poviete na tohto kandidata na primatora? ma ist ako nezavisly a chce najviac investovat do dopravy v meste ci uz mhd ci inej formy dopravy, ale jeho nosnym programom bude doprava v meste v akejkolvek forme.. http://www.teraz.sk/regiony/kosice-kandidaturu-na-primatora-mesta/330728-clanok.html ehm, no ..ked schvali nakup 5 clankovych brik caf urbos 3 namiesto terajsich dosluhujucich KT8, a vrati trolejbusovu dopravu do mesta + nakupi aspon zo 15 novych dlhych solaris trollino, plus spravi nejake nove cyklotrasy vramci mesta- napr dokonci aspon dlhoocakavany chodnik cermel alpinka udolim vlacika, tak ho beriem vsetkymi piatimi! ? ? pojdem za nim a asi mu to vsetko aj osobne navrhnem ? ?
Práveže ak sa majú plošne rozširovať zastávky na znamenie, akékoľvek výnimky budú kontraproduktívne a zmätočné.
Kto a na základe akého kľúča od stola určí, ktorá prestupná zastávka je ešte dosť veľká a ktorá už nie?
Kto a ako ľuďom vysvetlí, že majú zvoniť všade, ale niekde vlastne nie, lebo šofér sa bude hnevať?
Kto a načo bude k takémuto dualizmu vymýšľať, ohlasovať a strážiť odstavce neprirodzených pravidiel?
Čomu to vôbec prospeje, že by neboli na znamenie? Veď keď bude dopyt, zastaví. Na tom hádam nie je žiadne negatívum, že tam nezastaví 77% ale 97% spojov. Tá zastavka kvôli zvoneniu ani nevymrie, ani nezanikne, ani nič iné zlé sa jej nestane. Takže nerozumiem, načo si komplikovať život.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
myslavcan