Ak by mal byť problém v tom, že 72ka je oficiálne trolejbus, tak by sa to dalo vymeniť napríklad s linkou 36. Každopádne som názoru, že niečo by až do Myslavy chodiť určite malo, nemusí nevyhnutne každý spoj, ale aspoň každý druhý a na Mašu. Ale ako fakt, takáto absurdná požiadavka zo strany MČ, na tom ostáva človeku rozum stáť.
Bratislavskú 210 poznám, ale nie je podmienkou na udelenie licencie pre takú linku to, aby prevádzkovateľ mal k dispozícii na to vhodné dráhové vozidlá (tbusy s pomocným pohonom, parciálne,...)? Neviem, pýtam sa.
A nemôže byť konečná Grunt opäť len vystupnou a prestávky čerpať ako v minulosti pri pošte? Tuším že v tých domoch už nikto nebýva, kvôli ktorým bolo zakázané stať pri pošte... A bolo by to v rámci trolejovej siete, len by sa zrušila jedna nástupná zastávka Grunt a bola by len tá hore..Teda pokiaľ je pravda, že tam už nikto nebýva, aspoň ako dočasné riešenie...
Všetci zabúdate na podstatný detail, a to že 72 je stále trolejbusová linka a ako taká nesmie mať trasu mimo trolejovej stopy. VÚC asi nedá licenciu na zmenu trasy, ak sa súčasne nezmení aj trolejová stopa. Viď nezastavovanie na zastávke Senný trh. Takže vo svojích úvahach počítajte so súčasnou traťou, len premiestnite miesto na parkovanie busov tak, aby nikomu neprekážali a aby to miesto spĺňalo pár ďalších požiadaviek.
Vidiš pravda na to som zabudol ano kedysi tam jazdila vetva 32A a neskor 18A resp, 18M ak si dobre pamatam..potom niet co riesit..potiahnut niektore spoje na Mašu a zbytok konečna na Moskovskej.
Osobne by som tak isto navrhoval predĺženie niektorých spojov až na Mašu. Bez "trolejbusu" by Myslava ostala totálne odrezaná od sveta, tá jedna linka idúca cez tramtáriu situáciu nezachráni.
Prečo sa niektore spoje jednoducho nepotiahnu na Mašu? Asi tam klbak bude mat problem sa otociť, ale i tak potom spravit nejaku vetvu trebars skratenu tak aby ostalo spojenie Myslavy a KVP? Takto Myslavčanom už ostane iba L32
Nerozmýšľa sa nad iným miestom státia? Napríklad priamo na Myslavskej pred križovatkou s južnou vetvou ulice Pod horou. Tam by už voz nebránil ničomu. Prípadne priamo pred lekárňou, či už zo západu, alebo zo severu. Len by to chcelo nejaké stavebné úpravy a konečne by tam bolo riadne stojisko a nie také provizórne, ako je to teraz. Predsa len trať už je v prevádzke takmer 19 rokov a doposiaľ mesto nebolo mesto schopné vybudovať riadne obratisko.
Čo sa týka naštartovaného motoru, tak riešenie je úplne prozaické. Príde na neho určite každý sám.
Problém je asi koordinácia s L71. Ak by 72 prišla z mesta v špičke s meškaním 5 minút, tak po obrate by sa hneď na KVP stretla so 71 a takýto vláčik by sa vydal spolu na 10 km jazdu na Lingov.
Problém zriadiť priebežnú konečnú bez vyrovnávacieho času? Keby mi pred garážou neustále stál smradobus s perspektívou, že vypadne o desať minút, tiež by som robil bordel.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
110mat110