Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: veteran #82790:
Mozno by pomohol jeden mail pre vyhukaneho pana primatora ze nie je dovod davat pauzu v rko tratiach ktore uz su rozbehnute uz tam vela netreba, je potreben to cele dokoncit nechapem čo spekuluje...
Reakcia na: veteran #82792:
Tak ako bola navrhovaná - len cez Americkú, tak bola naozaj o hovne. Ale nezdá sa mi, že tým boli vyčerpané všetky možnosti vedenia trate.
Rekonstrukcia rekonstrukcie. Bozenka - prepadnute plastove poklopy
Reakcia na: Alco #82791:
No čo, aspoň bude mať TaškentWagenTeam dostatok argumentov, prečo nebude na tie svoje zázraky brať do úvahy záruku.

A takto naprojektovanej električkovej trati na THC zaradenej do "oddychovej zóny" treba len a len tlieskať. Z hľadiska MHD je to asi jediná vec, ktorú za aktuálne voloblbné obdobie nedomrvili.
Reakcia na: veteran #82790:
Ešte pridaj do "oddychovej" zóny električkovú vozovňu,tá asi sa tiež zaradí medzi projekty ako bratislavské metro alebo električková trať na THC.
https://kosice.korzar.sme.sk/c/20790115/novy-muz-na-cele-kosic-este-som-dost-vyhukany.html

Po MET doprajú Košičanom oddych
Priznal, že aj on ako šofér vníma dopravné obmedzenia súvisiace s rekonštrukciou tratí.

„Po jej dokončení si Košičania zaslúžia časový oddych od ďalších podobne veľkých a komplikovaných investičných akcií, ktoré výrazne zasahujú do života mesta a prinášajú dramatické dopravné obmedzenia.


Vyhúkaný, nikým nezvolený primátor to volá "dopriať oddych", ja tomu hovorím, že na Jazero, Barcu, Alejovú a pomalodráhu sa idú vykašľať... Veď na východe aj tak nič nie je ?
ak neberiem do uvahy ze elektr. vyzbroj a s nou spojene parametry Tr,boli pocitane na 750V ,tak na tych 600V sa Tr. do pohybu da /nemam na mysli "ostru" prevadzku na linkach/
Riadiaci,reg. sa odblokojuje pri nap.vyssom ako 250V, v BPE ,rozbeh pom.motora a strata napatia rovnako tak budu funkcne,tyristorova regulacia rovnako tak.

Obmadzene, pri 600V ,bude dobijanie 24V, dobij.vzduchu,zapricinene nizsimi otackami PM.Znizene napatie zapricini nizsi vykon tr.motora,znizenie ucinnosti EDB atd,ale trolejbus sa rozbehne .

zabudol som na nieco?
?
Reakcia na: cybernetic #82787:
Skús sa spýtať v Bratislave, či to bolo s 15TrXX/7 také jednoduché.
Reakcia na: S499.1023 #82786:
ak pominu pomalsie tlac. vzduchu a vykon trakc. motora ,tak s tym mozu rovno pod trokej 😃
Reakcia na: cybernetic #82785:
600V=. Pre Ukrajincov žiadny neprekonateľný problém.
Reakcia na: Dispecer #82784:
aku tam maju napatovu sustavu?
Reakcia na: cybernetic #82783:
Černovice, tak ako zatiaľ všetky.
Reakcia na: Mike #82780:
kam presne isli?
Reakcia na: Mike #82780:
Nagy na podvalníku ? .
Reakcia na: Dispecer #82779:
Mesiac je rímskymi číslicami, nasleduje deň, potom čas. Prvé môže byť kód zastávky alebo označovača.
Taká jemne off-topic otázka: Čo sa aktuálne tlačí na papierové CL v označovačoch?

Ak som si dobre všimol, aktuálny formát je:
AAA-BBCC-DEE:FF

Môj tip:
- A: kód zastávky
- B: mesiac v ktorom bol lístok označený
- C: deň v mesiaci v ktorom bol lístok označený
- 😨 posledná číslica roku v ktorom bol lístok označený
- E: hodina v ktorej bol lístok označený
- F: minúta v ktorej bol lístok označený

...tipujem dobre, či nie? ?
Reakcia na: TA #82777:
Volné kolesá, tečúce prevodovky, zhorené svorkovnice podvozkov - skrátka ako stále.
Reakcia na: Podhradovčan #82775:
Kvôli čomu boli sťahované Variá z premávky?
Reakcia na: afeno #82774:
No električková zastávka je úplne rozrýpaná,takže predpokladám že Lucrez stál na tej pri chodníku a túto zastávku asi vodiči odignorovali

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.