Reakcia na: S499.1023 #82696:
Koľaje podľa požiadaviek DPMK riešil Prodex. Signalizácia sa bude upravovať s preferenciou električiek podľa rozlíšenia smeru - do konca stavby MET v auguste to bude funkčné, momentálne sa pracuje na nadstavbe palubákov električiek, aby vysielali pred križovatkou pre radič požadovaný signál pre zaradenie požadovaného signálu voľno. Prijímač už má Siemens pripravený. Podobne bude riešený triangel pri Krajskom súde a pri Športovej hale.
mi.v
Mal by som ešte jednu otázku k projektom.
Prosím keby niekto vedel, prečo sa pri VSS vložili koľajové splete pre rozjazd do križovatky od centra a od Barce a nie od Jazera.
Ak by jej výhybka bola hneď za koľajovou spojkou, bez problémov by sa pod most vošla.
Pred rekonštrukciou spoje L3/7 a L9 z Jazera čakávali pod mostom VSS pomerne často vedľa seba a prešli spolu na jednu zelenú. Prevádzková prax ukázala, že práve splietka v smere od Jazera by sa tam hodila najviac zo všetkých, ešte viac ako tá od centra. (O to zbytočnejším dojmom pôsobí splietka od Barce, ktorá sa v praxi využije len pri výlukách, inak tam nikdy nie je prejazd dvoch električiek na jednu zelenú.)