Tak čitať môžeš s porozumením ako chceš, ked na to čo som sa hlavne pýtal v žiadnych médiach o tom nieje zmienka,, nepýtal by som sa tu,, - ako bude riešena potom dorpava na linkách 6 /9/ R1, prip ako náhradná AD a to aj v prípade ak sa Terasa spojazndí a odstaví sa potom až kruháč,, tak či tak je zjavne že ak odstavia Moldavsku dôjde k nejakým zmenám v spomenutých linkách, a potom ak spustia terasu a odstavia krujáč zjavne asi zase nastanu zmeny v ED+ NAD ... a to som sa pýtal či už su nejaké "varianty" ako sa bude riešiť "mhd" v tých úsekoch,, ale asi zjavne to asi ešte nieje jasne.
Dobrý deň.. už dlhší čas sa v mediach poslednu dobu zverejnuje dalšia plánovaná výluka Od kruháča - Moldavská - po Steel arenu,,, samozrejme spomína sa že ak sa terasa "spustí",,, teraz je jedno či sa to stihne či nie, mna zaujíma či tá plánovaná odstávka tej Moldavskej je aj vrátanie kruháča či nie? Len chcem vedieť ak áno, ako sa potom bude riešiť doprava na Alejovej či cez Terasu, ak kruháč odstavia? /myslím líky 6, 9 prip R2/,,, a tak isto ak kruháč odstavený nebude, je už nejaký "scenár" ako sa potom upravia aj tak "obmedzene" linky?? a ako bude náhradna AD riešená? Ak sa má ta výluka začat už o týžden, asi už je niečo "na stole",, nejaké varianty.., napr. ak terasa sa nestihne dokončiť a Moldavsku zatvoria, L 6, L R1 budu riešene ako potom? Otázok je viac teda,,, aj variant asi
Ja som raz siel na letisko busom a pripadal som si ako exot, autobus najskor kruzil po roznych parkoviskach pri priem parku az potom zamieril na letisko. Pamatam, ze raz bola 23 upravena pre zamestnancov letiska, inokedy pre zamestnancov priem parku, preco nemoze vozit aj cestujucich z letiska? Chapem, taxi za 5e sa oplati, ale neznaly turista potom musi cakat alebo poprosit niekoho nech mu taxik zavola. Kto lieta cez KSC pravidelne, tak si samozrejme taxi dohodne vopred.
Môžem otázku? Využíva niekto linku číslo 23 na prepravu z letiska a naň?
Pretože moja skúsenosť je taká, že keď som sa raz v nedeľu okolo poludnia letecky vrátil z Kolína, autobus číslo 23 odišiel pár minút pred príletom, a teda všetci využili taxi... Ďalší prílet bol v ten deň až večer, a tiež myslím, že v takom čase, že linka pre istotu už nepremávala.
Prestan fantazirovat. Elektricky a autobusy sa nekupili primarne pre zlepsenie MHD ale aby sa nabalili spravni ludia.
Na lepsie intervaly nie su ani vodici ani kilometre = nie su €€. A fantazirovanie o novych kolajniciach? Si robis prcu? Vsetky moznosti na vystavbu sme premrhali na rekonstrukcie. Nevravim, ze tie neboli potrebne, myslim si vsak, ze boli pridrahe a IKD predimenzovane.
23 je nezmysel. Aj rychlodraha je v trubke a ako 23ku pokryju 2-3 elektricky. To sa oplati?
Kedysi dávnejšie som započul verziu, že tam kde niekedy jazdili dvojičky, budú jazdiť Variá, pri zhustenom intervale. To na linke 7 zatiaľ platí, vlastne aj na linke 2, a 3 kde to predtým nebolo. Uvidíme po skončení výluky aké to bude na 6/9. Verím, že aj tu sa pohnú veci k atraktívnosti.
Možno sa ráta s aj hustejšimi intervalmi aj s novími linkami.
Ako napríklad čo pred 10 mesiacmi vravel náš ,,milovaný " primátor, že by sa mala postaviť trať k letisku a autobusová linka 23 by mohla zaniknúť a nahradiť ju by mohla električkový variant tekto linky. Ale o tom dosť pochybujem keďže Raši je Raši a Rašim aj vždy zostane ? ?
Nadväzujem na moj predošlý príspevok, možno hlavná otázka zanikla.
Ešte raz sa spýtam, či niekto nevie NAČO sú Košiciam tolko nových električiek ?
Počet prevádzkyschopných vozidiel aj po ukončení výluk MET je výrazne nadbytočný vzhladom k výprave.
Počíta sa so zavedením nových liniek alebo zhustením intervalov ???
Pevne verím, že pre druhý krát si dajú väčší pozor na paremeter rosivosti okien.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
orlov