Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: cedin #82414:
Načo bude naproti Važeckej "veľké" parkovisko (a ešte za "symbolické" ceny), keď ideš aj tak všetko ťahať do "centra" ❓
Reakcia na: Dispecer #82381:
Áno, Slanecká by potrebovala niečo celkom iné ako rozšírenie na 4 pruhy...

Moja predstava (je mi jasné, že utopická):
1. Žiadne rozširovanie cesty.
2. Rekonštrukcia a modernizácia električkovej trate (tak, aby bola pojazdná aj pre autobusy).
3. Všetky mestské aj prímestské autobusové spoje z daného smeru (Krásna n. H., obce) až do centra.
4. Naproti Važeckej veľké parkovisko, strážené / kamerované, optimálne aj kryté.
5. Parkovanie zdarma / symbolické, parkovací lístok = aj 2 lístky pre 1 osobu na MHD, napr. na 60´.
6. Na úrovni Važeckej podchod popod Slaneckú alebo aspoň tlačidlový semafor s preferenciou peších.

To by bol súčasne aj „cukor“ (zrýchlenie verejnej hromadnej dopravy aj jej zlacnenie pre tých, čo by naproti Važeckej odstavili auto) aj „bič“ (nezlepšovanie podmienok pre IAD).
Reakcia na: Patricio #82412:
Dáky bližší popis by prosím nebol? ?
Asi to nie je DPMK, ale aspoň pre zaujímavosť.
Reakcia na: Terepin #82399:
To som chcel vedieť. Ďakujem.
Reakcia na: Terepin #82399:
Mozno nijak. Ona tam jazdi aj ked je Optima zavrata aj teraz.
Reakcia na: Terepin #82400:
Takáto fotka má nulovú vypovedaciu hodnotu. Veď na tejto fotke vyzerá zastávka Bocatiova tak, ako keby námestie MM bolo len pár metrov od nej. pritom sa jedná možno o 300-400m odfotenej ulice. Samozrejme, že prispôsobenie trate profilu celej ulice vyzerá na takej fotke hrozne.
Pozdravujem...

Terepin...
Tiež som chvíľku pozeral, kde bola tá fotka na Komenského fotená ?
Ale, čo ma oveľa viac rozladilo, sú tie nové svetelné križovatky ? ?
Reakcia na: reparil #82405:
Možno to má súvislosť s linkou X2, ktorá 2 mesiace tam pobehovala aby urovnala trať ? ? ? ?
Reakcia na: KosickyTiger #82404:
No to bude tym, ze kuzmanka ma travu, komenskeho asfalt.
..a nakoniec este vysvitne ze duha robila tu robotu poctivejsie vramci IKD ako samotna eurovia vramci MET, to by som sa teda po... ? sila.. tie vlny tam su ako predtym, teda po 50 rocnej trati takze to bude hadzat rovnako s celou brikou ako predtym... klanim se eurovia.. ?
Reakcia na: mi.v #82403:
Ale je pravda, že tie koľajnice sú o dosť hlučnejšie ako tie od Dúhy na Kuzmányho.
Reakcia na: Terepin #82402:
Nahrajte sem foto urobené bez teleobjektívu. Ako písali pred časom aj iní, s teleobjektívom to nie je príliš objektívne. 🙂
Reakcia na: mi.v #82401:
Na presne tie vlniace sa koľajnice.
Reakcia na: Terepin #82400:
podľa fotky a môjho odhadu to je 650-800 m Komenského ulice po prvom snehu, zosnímanej teleobjektívom. Na čo konkrétne myslíte okrem zdanlivých nerovností, v skutočnosti dlhých 50-100 metrov?
Ako bude vlastne riešené ukončenie L34 počas sviatkov?
Reakcia na: TA #82397:
Ja osobne by som to skôr čakal na zastávke, kde pravidelne stoja aj autobusy... Napr. Spoločenský pavilón.
Reakcia na: 5801 #82396:
Jedna jediná zastávka je riešená ako združená – aký to má zmysel? Keď už, čakal by som takéto riešenie po celej triede.
Reakcia na: reparil #82394:
Všetko je v súlade s projektom ? Zastávka Kino družba je projektovaná ako združená a preto sa v tomto úseku buduje pevná jazdná dráha. http://www.ptinziniering.sk/aktualne_projekty_pdf/Kosice-MET-tr.SNP%20pracovny%20navrh%2004.2015.pdf Toto je síce len pracovný návrh z roku 2015, ale zastávka Kino Družba ako združená by mala vyzerať podobne ako je to zakreslené. Je tam vidno kde je vjazd a výjazd re autobus, takže v tomto úseku je projektovaná PJD.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.