K tej 100ke a 701čke len toľko, v súčasnosti je LF2 celkom dosť, tak nevidím dôvod, prečo by sa 701 mala objaviť vo výprave. 701 vidím práve naopak, ako dokonalé výcvikové vozidlo. Nemá význam dnes školiť vodičov na starom zrýchľovači, keď to uvidia už akurát tak v múzeu. 701 nemá momentálne v Košiciach uplatnenie, a prestavba na výcvikové vozidlo by bola snáď jediným rozumným krokom, čo s tým vozidlom spraviť.
cedin
Myslel som len na to, že dočasná koľajová spojka v alebo južne od zastávky „Spoločenský pavilón“ (a k tomu pravdepodobne potrebné iné prepojenie napájacích úsekov, t.j. odizolovanie na jednom mieste a a prepojenie so susedným úsekom na inom mieste - to neviem, to len tipujem) by podľa mňa umožnili obsluhovať na pešo o dosť väčšiu časť Terasy ako len od zastávky „SOŠA“a o také 3 minúty zrýchliť prestupy z Triedy SNP na smery do železiarní a na Jazero.
Ale ak sa má Bardejovská čoskoro opäť pre električky spojazdniť (tak som vyrozumel), tak je to už aj tak jedno.