Pozitívny prístup k životu je síce pekná vec, ale v danom prípade by bola namieste skôr ostrá výčitka ako pochvala. Už dopredu malo byť zodpovedným jasné, že do sedmičky sa po zavretí Terasy a ďalších komplikáciách (prestup až za „za rohom“ na Moldavskej, ešte 1 prestup na Maratóne - bolo to nutné?) a po presmerovaní štvorky (bolo potrebné?) presťahuje kopa ľudí predtým cestujúcich štvorkou a najmä deviatkou. Takže dlhé električky mali byť na sedmičke od začiatku septembra a nie až od začiatku novembra. A na druhej strane sa mi zdá, že na súčasnej šestke (čo je vlastne viac deviatka...) sú dlhé električky zbytočné.
Záleží, že kde človeka zaradia, keˇd nechce robiť trhané, dostane sa aj cez víkend do roboty, ak kolegovia zbierajúci príplatky nemôžu. Sviatkov minimálne, cez víkendy máločo, ak už tak párhodinové železiarne.
To je mne úplne jedno, čo hovoria ľudia, ktorí pracujú na polovičný úväzok za 1/3 plat. Odpracované roky nie sú žiadna zásluha, za skúsenosti patrí, ako som už povedal, symbolický príplatok. Navyše nie vždy je starší vodič lepší. U mňa majú všetci vodiči s rovnakou kvalifikáciou rovnako a je to tak dobre.
Novoprijati vodici su zaradeni ako dispozicni, cize v stave nedostatku vodicov to znamena, ze robia spravidla viac nadcasov ako ti, co su v standardnom cykle. viac hodin, viac €, (ziadny volny cas). Starsi si odrobia svoje a sevas.
Co je to za blbost, ved starsi dostava vyssiu mzdu, pretoze ma viac odpracovanych rokov a skusenosti ako mlady sofer. Aj to je jedna zo zloziek, ktore tvoria mzdu, co maju povedat ludia na polovicny uvazok, kde casto robis tiez rovnaku pracu, na 1/2 uvazku za 1/3 plat.
No holt, s tým musia mladí rátať a tak to je všade, už len z princípu a z úcty k starším by som si nedovolil frflať že on má viac lebo tu robí xy rokov(momentálne som tak isto mladý). Nakoniec sa karta obráti a ten čo bol mladý začne po rokoch naopak frflať na mladých. Nehovorím že tak to ma byť alebo že to je správne, ale je to tak.
Teraz trochu mimo túto tému.
Chcel by som pochváliť nápad opätovného nasadenia veľkokapacitných električiek na linku 7. Nech už je za tým hocičo, napr. dojazďovanie vozokilometrov, alebo niekoho osobný popud.
Ale pekne vidno, že KT alebo súprava T6 sa na 7 (narozdiel od 2 alebo 3) uživí.
Jasne, je to vec pohľadu, preto som dal slovo len do úvodzovky. Človeka to proste poteší, keď vidí že si ho zamestnávateľ váži, hoc ako si napísal symbolickým príplatkom. Obzvlášť pri našich slovenských platoch. Mňa by napríklad trochu demotivovala myšlienka že po 30 odpracovaných rokoch na tom budem rovnako ako keď som prišiel. Ale ja som od detstva proste rozhodnutý, že chcem byt vodičom autobusu, takze čert to vem nejaky príplatok(snáď to nečíta vedenie DPMK ? ), ale u iných to môže zavážiť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
afeno
Chcel by som pochváliť nápad opätovného nasadenia veľkokapacitných električiek na linku 7. Nech už je za tým hocičo, napr. dojazďovanie vozokilometrov, alebo niekoho osobný popud.
Ale pekne vidno, že KT alebo súprava T6 sa na 7 (narozdiel od 2 alebo 3) uživí.