Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: mi.v #81993:
Odpoveď od vodiča čo si prešiel aj Ikarusmi a plynovými Karosami: najlepší by bol SOR nebyť tej strašnej sedačky vodiča, takže to vyhrala Karosa B 941...
Reakcia na: mi.v #82001:
Nuž keď ťa to tak zaujíma, ja som v podniku zažil ako najstaršie vozy Solarisy, za mňa odpoveď je tiež Tedom. Po službe si síce hluchý ako peň, ale stále sa robí lepšie než na tom stodverovom kráme. Šľapneš na plyn, ideš, šľapneš na brzdu, úplne hebučko zastavíš, nevylamuješ krk keď sleduješ späťáky... Ak chceš dopodrobna, ozvi sa na mejl, tu sme asi trocha mimo.
Reakcia na: Alco #82000:
Nie som vodič autobusu. "Tedom" je odpoveď od jedného veterána DPMK (od Ikarusu po elektrobus). Môžete pridať aj iné odpovede, to bol jeho názor.
Reakcia na: mi.v #81999:
Jazdil si na ňom?
Reakcia na: veteran #81996:
...ja o ničom neviem, som tu len riaditeľ...
Reakcia na: 110mat110 #81995:
Primátor odmieta, že by bol DPMK pred kolapsom: To sú demagogické informácie. Keby bol pred kolapsom, tak o tom už dávno vieme, generálny riaditeľ nám nič také neavizoval.

? ? ?
Reakcia na: monoblok #81989:
Popradská končí ešte nižšie, pri Amfiku... križovatka s Triedou SNP, tam je miesta dosť.
Skúšali ste sa opýtať vodičov, ktorí pracujú dlho v DPMK a jazdili na všetkých dostupných typoch busov, od Ikarusu 280 po elektrobusy, s ktorým typom sa im jazdilo najlepšie? (Samozrejme z ich subjektívneho pohľadu.) Ja jednu odpoveď mám, pridám ju neskôr. 🙂
Reakcia na: monoblok #81991:
Ak by sa rozšírila Ipeľská aspoň o pruh smer k nemocnici, nejaký odkaz na projekt tej MUK by nebol? Lebo fakt neviem, ako tam chcú vtesnať bez búrania resp si to radšej predstaviť nechcem. Bus pruh treba zriadiť tam, kde je to potrebné a nie tam, kde je intenzita minimálna, pokiaľ by Popradská len ustila na triedu KVP bez rozšírenia Ipelskej, tak by to bolo len hrdlo so zápchami. A bez nejakého napojenia na Amfiteáter by to alternatíva k SNP bola len čiastočná.
Reakcia na: monoblok #81989:
Ta MÚK tam už je vyprojektovaná.

Mohol tam byť na celej dĺžke civilizovaný bus pruh, taxi pruh, bus pruh. V prípade podujatí v budúcom NTC a štadióne ideálna alternatíva voči SNPčke.

Čiže záverom, ÚHA nestráži koridory, niekedy ich vyslovene a vedome likviduje.
Tam MUK tiez nenapchas, hned za zatackou je zastavka bus a vyjazd z ulice, na druhej strane je hned vjazd ku skladom a stavebninam. Pytam sa prave na ten usek medzi Toryskou a Triedou KVP, lebo tam ziadny taky pruh nepotrebujes, od Toryskej ku stadionu sa to rozsirit predsa este da, nie?
Reakcia na: monoblok #81987:
MÚK je plánovaná na ypsilonke pod nemocnicou. Okrem toho sa na Popradskej plánuje tenisové centrum, ďalšie územná rezerva je na Grote. Popradská nesiaha len po Toryskú. Na celom úseku bola rezerva na štvorpruh, ktorá sa dnes dala využiť minimálne na normálny cyklopruh ak nie na plnohodnotný BUS/taxi/cyklo pruh (namiesto hlúpeho predeľovania chodníka zelenou čiarou).
Skusim este raz, pytam sa na usek medzi triedou KVP a Toryskou, takze na jednom konci asi tazko bude stadion, ten bude az pri VŠA, intenzita dopravy je tam taka, ze si tam mozes zahrat futbal na ceste, takze neviem kto kedy planoval MUK, ale to uz bude pase, lebo tam na to ani bez burania budov nie je miesto.
Reakcia na: monoblok #81969:
Skús pozrozmýšľať, pre koho je asi tak BUS/Bike/Taxi pruh. A mimochodom na jednom konci ulice vznikne MÚK, na druhom konci futbalový štadión.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.