S ostatnym suhlasim. Hlavne bus pruh pri Steelke je potrebny. Neviem ci s nim pocitaju pri vystavbe bussines centra, lebo lepsiu prilezitost ako mame teraz (rozkopavky na oboch stranach cesty) uz nebudeme mat.
Nedávno som sa vrátil z Portugalska - Porta. V časti Matosinhos funguje ich metro ako klasická električka. Má vlastný vyhradený pás a na niektorých miestach sú prejazdy častejšie ako u nás na SNP alebo Komenského. Na každom prejazde je semafor a pri jazde som nemal pocit, že by boli vodiči nejak nervózni, že musia dávať prednosť. Ešte som zabudol, že prechádza niekoľkými kruhovými objazdmi a nie le priamym smerom. Tam sú tiež semafory pre autá.
Ta dééé, si nepočul súdruha riediteľa, že spoločné zastávky a trať sú nebezpečné? ? To má asi od tých istých yntelygentov, čo tvrdia, že z klímy bolí hlava, že sa klíma neosvedčila a že všade, kde je to čo i len trochu možné, treba otvorený zvršok.
Keby niekto bol svojho času rozmýšľal prakticky a nie ako pre ovečky nasadiť čo najviac polí, mohla byť urobená spoločná trať pre autobusy a električky snáď od kruhového objazdu po plaváreň. Križovatka sa mohla nato pekne pripraviť a upraviť, a odtiaľ by autobusy smerovali každý svojim smerom. Teraz je už neskoro plakať. A kde potrebuju autobusy preferenciu ? Buspruh na Prešovskej, alebo spominany krajský súd resp. štúrova či Hlinkova minimálne v smere do mesta.
Tak na SNP, Komenskeho a kuzmanke velmi autobusy nemas kde preferovat. Vyhoda semaforov je hlavne zabranenie kolizii kedy nedalo auto prednost elektricke. A tych je cim dalej tym viac. Vodicaky rozdavaju kade komu.
V termíne od 17. augusta do 2. septembra bude uzatvorený výjazd z kruhového objazdu od Steel Arény (Moldavská ulica) na Triedu SNP (Terasu) a teda malo by sa to týkať liniek 10,32,34 a 56..2 dni pred obmedzením žiadne info o prevádzke týchto liniek ?
A prečo by to nemalo dopadnúť ako Kuzmánka? Hlavne, že minieme eurofondy na nepotrebné čačky.
Mimochodom, tie semafory na Kuzmánke sú celkom fajn, len zároveň mali zjednosmerniť Kuzmánku a Moyzesovu. To by potom aj tie semafory mali význam a prinieslo by to vyššiu priepustnosť dopravy.
V mestách ďalej na západ to dokážu aj bez takýchto lesov. Lenže v Košiciach je semafor, žiaľ, všeliek na všetky dopravné (ne)problémy. Čím viac, tým lepšie.
Ja som trochu zarmuteny z tych semaforov, ktore na tej ulici rastu. zatial som napocital dva nove, na Bocatiovej a na Letnej, zopar ich pribudne na kruhaci na Moldavskej a predpokladam aj na Idanskej. Takze zasa sa popri reko trati postavy dalsi les semaforov, mesto sa opat trosku viac zamori exhalatmi zbytocne stojacich aut a (nastastie vysokoenvironmentalych) autobusov...
Ona tá trať je v postate rovná, lebo foťák skresľuje.
Samozrejme to neprekvapuje. Tiež sa čudujem, prečo na celej Zimnej a Komenského nepoužili PJD. Možno to fakt je o pár stoviek eur drahšie. Ale výsledok by bol násobne lepší s predpokladom dlhej životnosti.
Na tejto fotke je vidieť, že aj so super krásnou špičkovou ultramodernou šotoušskou podbíjačkou je výsledok podobný ako pri hnusnej bágrovej mini hračkárskej. Proste prechod medzi štrkovým lôžkom a PJD sa vždy bude minimálne opticky zdať vlnkovitý a čím viac zmien tým viac vlniek a nerovností. Znovu ma to len utvrdilo v tom, že rozdiel nerobí podbíjačka ale typ trate a počet jej zmien.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tbus