S naftovým autom môžeš parkovať v uzavretej garáži a nezadusiť sa? CNG vozidlo môže parkovať prakticky kdekoľvek, bez ohľadu na to, že väčšina prevádzkovateľov garáží si tam z predposratosti a neznalosti dá okrem zákazu vjazdu LPG aj zákaz vjazdu CNG. Jediné, čo potrebuje CNG, je odvetranie vrchom.
Cena CNG autobusu je vyššia o 25% a produkuje VÝRAZNE menšie emisie ako naftový. Trolejbus sa od CNG autobusu líši VÝRAZNE, tak tu nevarte z vody vymyslené čísla.
Na Slovensku sú náklady na CNG určite nie 50% v porovnaní s naftou ale nejakých 70%. Pri cene CNG busu o 25% vyššej je CNG bus ekonomicky nezaujímavý napriek vysokej ekologickosti - so zarátaním VŠETKÝCH, nielen lokálnych emisií, je CNG bus najčistejší dopravný prostriedok na gumových kolesách.
Pritom zvýšenie platov o 150,- EUR v základe (čo znamená náklady zamestnávateľa tak 250,-) nikoho neosloví, dnes by to chcelo základ tak 900,- EUR, ak si chce DP aj vyberať a nie brať každého zúfalca.
Mne je jasné, že tých 250 tisíc nebude ich čistý zisk. Veď som aj napísal, že to netreba brať úplne vážne. No uvidíme, ako im to pôjde, či to zvládnu a či vlastne podnik k tomu nepristúpi štýlom, že za tých pár mesiacov nemáme čo pokaziť, budeme sa modliť, aby v tom čase bolo čo najmenej porúch a keď sa aj niečo nepodarí, tak vyhlásime, že investovať sa už do toho neoplatí, lebo s výberom nového prevádzkovateľa mesto investuje takmer 30 miliónov eur do nových LEDiek a stĺpov...
A správa VO prebieha tak, že sa naň len pozeráme, pekne sa usmievame a na účet nám zatiaľ naskakujú číselka? Netreba žiaden servis, údržbu, investície?
Pochybujem, že by tam nechali takú ziskovosť, ktorá by podniku pomohla, práve naopak, za presunom pod "seba" vidím snahu náklady čo najviac okresať.
Ak DPMK važne na zvýšenie platov potrebuje 1,2 mil € tak by na to mohli použiť peniaze, ktoré teraz dostanú za správu verejného osvetlenia v meste. Mesačne za to dostanú približne 250 tisíc, čo do konca roka robí dokonca viac 1,2 mil €. Prosím, tento návrh berte s úsmevom, alebo možno aj s istým zamyslením, prečo dostal spravu osvetlenia práve DPMK. Či nie je jedným z dôvodov to, že mesto nejako potrebuje dostať peniaze do podniku bez navýšenia vlastných výdavkov...
Samozrejme ma to štve, ako sa narába s Eurofondami. Žiaľ mesto si stanovilo priority ako si stanovilo, diskusia žiadna neprebehla, pretože v tejto gubernii sa diskusia považuje za slabosť.
Okrem toho, ak sa tieto peniaze minuli, škoda plakať nad rozliatym mliekom. Z toho sa môžeme len poučiť.
Ostatné je všetko krásne, ale na to potrebuješ úplne novú krv vo vedení mesta aj tohto štátu. A to je otázka, či sa toho niekedy dožijeme.
Mimochodom, to čo charakterizuje toto mesto najlepšie, je ako sa urobila križovatka VSS a pritom sa nemyslelo na bicyklistov.
Dik za upresnenie, naozaj netto je také aké si písal.
Keďže v sobotu majú začať rozkopávať SNP od magistrátu po amfik, počíta sa s presunutím kaliforňana niekde k magistrátu, alebo budú električky jazdiť len po vozovňu?
Aj keby v Košiciach, dosť chabý argument, že tridsiatehoprvého sa vypravili všetky spoje (neznamená, že všetky služby). Čo z toho, keď ani jeden z predošlých dní sa to nepodarilo.
"Chápeme, že vynechanie hoci len jedného spoja môže mať pre cestujúcich nepríjemné dôsledky, preto sa za spôsobené problémy ospravedlňujeme a vzniknutú situáciu riešime"
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Troll