Mohol by som sa opýtať na zdroj informácie ohľadom katalógu LC 735.1011?
Absentuje tam KEB 05-66 v. č. 27680/1990, poistená u DPMK do 11/2003. Štatistiky výrobných čísel od nadšencov zo spvd.cz tvrdia, že by malo ísť o #6110, tá tu však má inú ŠPZ.
Je šanca dopátrať sa k pravde?
Absentuje tam KEB 05-66 v. č. 27680/1990, poistená u DPMK do 11/2003. Štatistiky výrobných čísel od nadšencov zo spvd.cz tvrdia, že by malo ísť o #6110, tá tu však má inú ŠPZ.
Je šanca dopátrať sa k pravde?
veteran
Navigácia zo zrušených zastávok na náhradné nehrozí. Kto by to už len robil...
Pritom náznaky zlepšenia boli v roku 2015, ale po pár týždňoch sa "záhadne" vytratili. Hrozne by ma zaujímalo, prečo tu teda nevidíme vyradené veľkoformátové dopravné značky prelepené veľkými výlukovými a navigačnými oznamami, čo bolo označené, citujem, ako "výborný nápad".
Ďalšia vec: Podnik sa vraj mal s trasami liniek NAD zobudiť príliš neskoro. A už vôbec nemal súhlasiť s paralelným odstavením Komenského a Němcovej ulice. Len to by sa bolo treba postaviť na zadné a vysvetliť mestu, že to proste nejde, že v prvom rade nie sú autobusy a vodiči na kavlitnú a adekvátnu náhradu električiek. Ale nie. Oni si budú pekne slabúčko hryzkať, zosmolia paškvíl podobný súčasnému stavu a popri tom ešte aj vyparazitujú iné linky. A keby aspoň tento paškvil fungoval. Hneď prvý deň niet čo vypraviť, tak tam pošleme krúžiť zálohu (jednu sme si pre istotu už dávnejšie zrušili) a spásonosný elektrobus. Lebo elektrobus s malou kapacitou a výdržou je presne to pravé vozidlo na sanáciu výpadkov ED! ?
A potom sa zistí, že ubúdajú cestujúci. Naozaj šokujúce. #NemámeKohoVoziť