asi tak.. a preto take a podobne "ankety" najma v rukach takych sudruhovskych despotov ako je vedenie dpmk, v podruci JaT ci ha-rasi s.r.o. a spol. nema akykolvek vyznam robit.. musi ist hoc aj v krvi dole cele vedenie ,tak ako to chce revolucionar Vasky a spol. inak tento system a parny valec nezastavi nik! len ich vesat na kandelabre a spravit s nimi kratky proces ako s causeskom kedysi.. ? tu uz ziadne ankety ci peticie albo protesty nepomozu je to len dalsie zbytocne hadzanie hrachu na stenu.. tie zmyje taketo akcie ako vzdy preckaju a preziju bez ujmy ako stale.. ☠ je potrebna tvrda revolucia.. ale tu zas tazko uskutocnit ked tu je to ludom sumafuk resp maju prilis malo mozgovej kapacity na to aby to pochopili.. tymto prikyvkavajucim ovciam na vsetko tento stav maximalne vyhovuje a to je to na tom nadesivejsie a najsmutnejsie, ze tu nie je nik kto by tu revoluciu vyburcoval a potiahol ,kazdopadne verim ze sa najde viac podobnych ludi ako Vasky co sa pridaju na jeho stranu a postupne sa to zacne zgrupovat a narastat-budu vznikat vramci odporu voci tomuto dlhorocnemu rezimu rozne neonacisticke hnutia resp skupiny ludi na podobne baze, a to bude zaciatok konca pre tychto vladnucich zm.rdov..
#Evilness: Pokiaľ by tam DPMK mal 100 000 hlasovaní v prospech trolejbusov, neviem, ako by z toho dokázal vykorčuľovať ? A že zabezpečiť 100 000 „hlasovaní“ nie je skutočne žiaden problém, to je isté ? ? ?
Treba využiť túto možnosť a vysloviť nespokojnosť. Aj keď je mi jasné, že v DPMK z toho ako debil nebude chcieť vyjsť nikto a min. výsledky ohľadom trolejbusov si prispôsobia podľa seba.
Neskutočne úbohá anketa. Sugestívne otázky s ešte sugestívnejšími odpoveďami. Nič iné, len materiál pre budúcu (samo)propagandu, všetko v duchu nasledujúceho citátu:
„A proto je tak důležitý, ta podpora zespodu, aby my jsme mohli říct: Ne my si to přejem, to lid si to žádá, my s tím souhlasíme, s tím lidem. My plníme jeho vůli, a ne prostě, aby my jsme tam byli sami jak kůl v plotě.“
Áno
Nie - čistota dopravných prostriedkov MHD
Nie - dodržiavanie cestovných poriadkov
Nie - správanie vodičov
Nie - iné
Na výber je len jedna z možností, nie voľba viacerých bodov naraz, t.j. skreslenie konečného výsledku hlasovania. Výpovedná hodnota konverguje k nule. A čo tak spomenúť prestupné uzly, kvalitu, čistotu a dostupnosť zastávok, automatov na CL a BČK, kvalitu informovanosti cestujúcich, kvalitu práce revízorov, kvalitu odbavovacieho systému, atď.??? Načo, veď je to superdokonalé, netreba o tom ani pípnuť!
b) 8. Mesto Košice v ostatných rokoch výrazne investovalo do skvalitnenia električkovej dopravy – boli zmodernizované električkové trate, pribudlo viac ako 30 nových električiek. Ako hodnotíte úroveň električkovej dopravy (modernizované električkové trate a nové električky v našom meste)?
Výborne
Veľmi dobre
Dobre
Nedostačujúco prečo?
Žiadúce sú odpovede Výborne alebo Veľmi dobre. Mám pocit, že sa tu podsúva ako skvele bolo investované do modernizácie a rozvoja ED a ako mohutne to pozdvihlo úroveň jej kvality!
c) 9. Súčasťou rekonštrukcie električkových tratí bola aj obnova nástupíšť, chodníkov a zlepšenie bezbariérového prístupu. Bezbariérovosť v cestovaní podporuje aj DPMK, ktorý má v súčasnosti 42 nízkopodlažných električiek a 210 nízkopodlažných autobusov (trolejbusy nízkopodlažné nemá). Považujete za dôležité, aby boli aj prostriedky MHD nízkopodlažné (upravené pre nástup a výstup starších občanov, matky s deťmi a kočíkmi, ZŤP a imobilných)?
Áno, cestovanie je tak jednoduchšie najmä pre matky s deťmi, seniorov, ZŤP a imobilných
Áno, jednoduchšie sa mi nastupuje
Nie, je mi jedno, akými vozidlami jazdím
Nepovažujem to za dôležité
Iné
Bezbariérovosť DPMK "podporuje": Nákupom Vario LF s 40% podielom NP, nízkym podielom sedadiel v NP častiach prakticky všetkých vozidiel, novými "obchádzkovými" trasami na niekt. nových zastávkach, novými bariérovými zastavkami, napr. Stan. námestie, spoločné zastávky BUS-TRAM DPMK nikdy nepoznal, nepozná a asi dlho poznať nebude... Vozidlá nie sú všetko.
d) 10. Košice ako prvé mesto na Slovensku začlenilo do mestskej hromadnej dopravy aj ďalšie ekologické dopravné prostriedky jazdiace na elektrickú energiu - elektrobusy. Vo vozovom parku DPMK ich je 5 a bude ich 14. Ako hodnotíte ich miesto v MHD?
Výborne
Veľmi dobre
Dobre
Nedostačujúco prečo?
Košice pomáhajú mastiť kapsu J&T v prvom a poslednom rade. Laik pri slove elektrobus hneď zajasá, veď ekológia a odpovie Výborne alebo Veľmi dobre. Takto si DPMK nepriamo získa súhlas cestujúcich a občanov so správnosťou nákupu elektrošmejdov SOR vo veľkom!
e) 11. V súčasnosti sú trolejbusy v MHD nahradené autobusovými vozidlami. Ako hodnotíte túto skutočnosť?
teraz je cestovanie komfortnejšie
zmenu som ani nepostrehol/a
chcem naspäť trolejbusy - prečo?
Správne odpovede sú prvá a najlepšie druhá... Znova podsúvanie a overovanie si správnosti rozhodnutia zlikvidovať TD v očiach laickej verejnosti!
e) 15. Kontakt
Meno a priezvisko:
Adresa:
Email:
Pod pláštikom zlosovania možný zber osobných dát o neprajníkoch a nepriateľoch DPMK, stačí uviesť o sebe pravdivé údaje, a ešte by som pridal používané nicky v diskusiách a je vystarané... ?
Presne tak všetko bude a hlavne na SR má čas. Dnes obdržal ÚVO podklady od mesta ohľadom MET. Vyhodnotia či je všetko OK, námietky zmietnu zo stola a rekonštrukcie sa môžu začať v júli - auguste ´16. Rozhodnotie úradu trvá väčšinou 2 mesiace. ?
Ja neviem, ale teba baví furt stále dookola písať svoj názor tu do diskusie ako kolovrátok? A len tak mimochodom, ja som aj rád, že MET stojí na mrtvom bode. Tie staré koľaje sú kvalitnejšie a aj keby sa rekonštruovali, dopadlo by to tak ako Kuzmányho a pod. úseky kde prejazdy a asfalty praskajú ako keby sa nechumelilo. Je pravda, že tie staré koľaje už treba rekonštruovať keďže už nie sú moderné, to by ich ale nesmela rekonštruovať Dúha. ?
cize z toho jasne vyplyva ze eu nam dalsie prachy vo forme eurofondov na nove briky uz neplanuje dat dojdu zvysne varia a adieu, sudruhovia. zakonzervuje sa tento stav na dlho..a podla mna uz ani nedostaneme prachy ani na MET cize ostane to tak ako to je do casu kym sa bude dat po sidliskach jazdit, potom sa elektrickova doprava odstavi(ocakavam napr na jazere uz coskoro) a briky budu chodit potom uz len vramci okruhu IKD ..a na nejake nove troliky rovno zaudnite.. ..bravo rasice +majdanice ?
V košickej MHD môžeš používať aj čipovú kartu iného dopravcu zapojeného do EMBASE, napr. Eurobus, SAD Humenné, alebo ISIC s integrovanou čipovou kartou.
Bolo by však fajn, ak by si DPMK o tvojich problémoch s čítačkou informoval (s konkrétnym popisom problému, vozidla a číslom tvojej čipovej karty - stačí mailom na dpmk@dpmk.sk. ?
Nemusis mat 2 karty. Na jednu kartu mozes nabit aj kredit, aj mesacnik dokonca roznych dopravcov. Dokonca nezalezi na tom, u ktoreho dopravcu si nabijes penazenku, dany kredit bude viditelny a pouzitelny u vsetkych dopravcov (mam oskusane SADky v KE, PO, SL, PP, MI, HE, MHD KE)
Cestujem MHDckou ale aj SADkou, a vacssinou sa mi stava ked idem mhdckou nie stale funguju citacky. Som len chcel vedieť ci je možne aby som mal jednu kartu ako mesačnik a druhu ako penazenku. na SADke som nemal nikdy problem s penazenkou, ale na MHDcke ho mam skoro stale.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
110mat110