"Ide o 2 električky z Košíc, slovenského mesta, vľavo Tatra T6B5K (!!!) na linke 6, vpravo Tatra T4D/B4D (!!!) na linke 2, obe sú situované na konečnej železničná stanica, foto zachytené 10.11.2002". Teda Francúzi su ale dobre domýšľaví.
Viete o tom, že naša historická T2, #212 (ex Ostrava #619) sa podrobila skúšobnej prestavbe na modernú nízkopodlažnú T2LF...? Po úspešne vykonaných testoch sa bude pokračovať s výrobou T3LF v Krnove.
Vozy sa po nehodách síce prehadzovali, ale nie vždy. Prehadzovali sa najmä tie, ktoré jazdili na "erkových" službách. Na R-dráhe sa jazdí rýchlo a trať je na otvorenom priestranstve, takže ak sa opravu karosérie nepodarilo urobiť dôsledne, vodič mal niekedy poriadny prievan, alebo v lejaku si voda našla svoje cestičky. 414-ku prehodili ako tretí voz myslím hneď po oprave, takže ťažko povedať, či to bude po oprave tiež podobný prípad.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eMareq