Nevedel by mi niekto povedať na aké linky budú nasadené tie elektrošmejdy? Niekde som čítal, že na 18, 20, 32 a 52 ale neviem to iste, keďže už nevem to nájsť. Ďakujem za odpoveď
Čo spôsobuje v električkách T6 také podivné "cvakanie" pri pridávaní a brzdení ? Všímam si to len u dvojičiek, naposledy včera som išiel 608+609, okrem toho že v zadnom vozni som citil horiace káble a celý vozeň mi pripadal ako 5 minut pred rozpadom, tam niečo cvakalo, pripadalo mi to zvukom ako kontrolér rušňa/vlaku. Ano a to cvakanie aj evidentne zasahuje do jazdy, niečo ako "ASR" na cestnych vozidlach. Napadlo ma že to mohli byť pieskovače ale neviem, niesom "tramvajak" a neviem ako sa to správa. Hore amfikom sme išli asi 20, prakticky pokiaľ sme neprešli oblúky za zastávkou tak sme išli krokom lebo stále to cvakanie akoby vyhodilo jazdu. Jazda po SNP vyzerala obdobne. Pri brzdení robilo to isté, vodič brzdil aj pridával tak jemne, ako som nevidel na električke ešte asi nikoho.
Mňa v tlačenej verzii pobavila veta "Nové nízkopodlažné elektrobusy v košiickej MHD nahradia zastarané dieselové autobusy."
Alebo, že v Ostrave zatiaľ za takmer 6 rokov prevádzky museli z 180 článkov batérie meniť len 4, čo predstavuje len 2,22% z obstarávacej ceny batérie, ale koľko to je v reálnych peniazoch to sa tam už nepíše
V otázke budúcnosti trolejbusovej dopravy zostáva stanovisko DPMK nezmenené. Aj keď sa na celkových prepravných výkonoch podieľa iba šiestimi percentami, stále máme záujem o prevádzkovanie tohto ekologického spôsobu dopravy.
...
Posledné sme nakúpili v roku 1999. Vozidlá sú v zlom technickom stave, štyri z nich treba zlikvidovať, lebo už nie sú vyhovujúce na prevádzku. Keďže našou úlohou je predovšetkým bezpečná preprava cestujúcich, nahrádzame trolejbusy novými komfortnejšími autobusmi a rovnako ekologickými elektrobusmi.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Tatranka