Pri kolaudácii sa prešli všetky časti trate? Teda napr. na MMM išla električka aj na slepé koľaje alebo cez koľajovú spojku?
Tiež by ma zaujímalo, či je prevádzkovo povolené použiť nové odbočenie z Hviezdoslavovej (od Železničnej) na Komenského, napr. na presun na Havlíčkovu alebo na výmenu poradia v obratisku na Železničnej. Použilo sa to už niekedy?
Inak, také malé ekonomické zamyslenie sa bez čísel: ceny pohonných hmôt dlhodobejšie klesajú a sú na nízkych úrovniach. Vypravujú sa nové energeticky úsporné električky a elektrobusy. Zároveň bola zrušená trolejbusová doprava, ktorá bola podľa vedenia mesta najviac nákladná, a nahradená "ekologickými autobusmi bez emisií", ktoré sú lacnejšie. To znamená, že náklady na vypravenie vozu z pohľadu DPMK výrazne klesli. Prečo sa teda neznižuje aj cestovné? Prečo ide teraz mesto zarábať na svojich zákazníkoch?
Argument, že DPMK je zadĺžený, absolútne neobstojí. Kto odmietne nový voz za pár tisíc eur a zároveň nakúpi za vlastné požičané prostriedky miesto toho iné vozy, nemôže mať hlboko do vrecka.
dopravu v okoli stadiona by stacilo riesit nejakymi tatrovkami.. velmi dobre vieme, ako to v elektrickach vacsinou vyzera po zapasoch na Loky.. ? ? ? (berte to prosim s nadhladom, nechcem tym v ziadnom pripade povedat, ze slusni ludia, ktori by stadion navstevovali si nezasluzia urcity sposob dopravy..)
Takže tak je to - ako som písal na začiatku debaty.. kým príde jazerská BKV trať "na rad" - už ani sa nebude možno dať po nej jazdiť. Ešte nieje fakticky definitívne nič (ani financie na to - ani teoreticky roky kedy by mohla prísť na rad, no medzi poslednými) . ?
Kým nemáš projekt, nemôžeš žiadať o peniaze z Bruselu. Takže preto sa robí predpríprava, potom sa vyhlási súťaž na dodávateľa projektu a ten sa preplatí z EÚ. Potom sa urobí konanie EIA, územné, stavebné konanie a pomedzi to súťaž na zhotoviteľa finálneho diela.
Presne toto som čítal - ten projekt čo schválilo aj zastupitelstvo ,,, no žiaľ je to tak ako si myslím,, peniaze su (a určite sa bude realizovat) to čo je napísane v balíku MET , no a je tam spomenutý aj další projekt MET 2, kde je uvedené tak ako píšeš, jazero, alejova, barca atd - ale píše sa tam len o "začati projektovej dokumentácie" - takže podľa mna je isté že peniaze na MET a tie trate spomenute su - no už na trate v MET2 su len na vypracovanie projektu - a nie aj realizaciu.. Spomínal som aj to časové obdobie - celý projekt MET čo sa má začať už v lete, je rozdelený na dlhšie obdobie (nie jeden rok), teda kým sa celý projekt MET aj zrealizuje a MET naprojektuje , prejdu nejaké roky - no a potom sa musia nájsť a schváliť aj financie na ten MET2 - podľa mna na to peniaze ešte niesu (len na projekt) .. No a roky budu plynuť,,, len nech vydrží aj tá trať ešte.. Jeden postreh - nezabudajme že saa blížia voľby - tie ešte môžu "zamiešať" všetkým,,, necháme sa prekvapiť,, ?
Dobudovanie úseku Bardejovská-Popradská-Carrefour-Alejová nie je reálnejšie? Už len kvôli tomu, že pri Mercury Marekete vznikne štadión a myslím si, že doprava v jeho okolí by sa dala riešiť práve električkami.
Tak isto by sa v meste mohol radšej okruh dobudovať ako električky na THC.
Po dokončení MET a MET 2 by podľa logicky mal nasledovať MET 3, čo je rekonštrukcia rýchlodráhy podmienená zmenou organizácia dopravy do Šace a železiarní. A pomedzi to napríklad projekt zlepšovania kvality prestupných uzlov a projekt budovania zázemia na konečných zastávkach.
Uvažovať nad traťou na Ťahanovce, najmä ak je zamýšľaná v hlúpej trase, v parametroch tram-train a zároveň sa nepripravuje nijaký nákup tram-train vozidiel a nie je ani jasné, kto by to mal prevádzkovať, je hlúposť.
Už by som konečne očakával, že otec celého tohto veľdiela už konečne predstúpi pred verejnosť a povie, že sa to celé necháva vyprchať do stratena a že jediným dôvodom na roky trvajúce táranie nezmyslov bolo vytĺkanie peňazí z Bruselu kvôli hlúpo nastaveným OP. Začať by mohol pekne od najnižšej úvrovne, a to na MsZ MČ Sídlisko Ťahanovce, kde je poslancom.
Tie ma vonkajšej strane (smerom do sídliska) sú dodnes rovnaké. Vnútorné (smerom do obratiska) – to si nie som istý. Na Ulici ČSA poniže amfiteátra až po zastávku Radnica Starého mesta sú z oboch strán stále pôvodné stĺpy z roku 1963.
Trat na THC je sucastou projektov IKD. Nemoze byt v MET - Modernizcii elektrickovych trati, kedze tam nemas co modernizovat. Ale tak skoro urcite nebude.
kazdopadne zaujimali by ma dve veci a to ci je v plane(ako sa hovorilo aj predtym) aj vymena starych nahnitych stlpov obratisk ktore sa vramci MEU nemenili a ostali povodne a len boli pretrete(obratisko havlickova, ul.CSA+amfik a bardejovska) dalej ci sa budu vramci MET1 a MET2 menit aj stlpy a ci je v plane po projektoch MET aj realizacia trate na tahanovce + terminal sever+stanica(aj ked to momentalne vyzera skor utopia) ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
veteran