V pondelok 16.11.2015 po 18 214 dňoch existencie zaniká predpoludňajšia zberná doprava v areáli U. S. Steel.
4. januára 1966 bola zavedená okružná linka, ktorá v hodinových intervaloch obchádzala všetky jestvujúce pracoviská VSŽ. Premávala v pracovné dni, výnimkou boli voľné soboty a dni pracovného pokoja. Postupným budovaním nových pracovísk bola rozširovaná aj prevádzka zbernej linky, neskôr boli zavedené dve protismerné linky.
Postupný úpadok záujmu o zberné linky sa prejavil od 1. júna 2013, keď bola doprava počas predpoludnia zoškrtaná približne na polovicu. V tomto stave jazdila do piatku 13. novembra 2015. Od pondelka budú vypravované už len zberné spoje po príchode liniek RA pred 8:00 hod...
nenasiel by sa tu niekto na pokec na skypu? ? budem rad ak dotycny pracuje v DP. potrebujem sa dozvediet par veci okolo toho. ? prijemny zvysok Piatka TRINÁSTEHO!
Netvrdím, že to je niečo iné. Nie som ten, čo sa zastával tých dvoch miest, lebo majú aspoň škodovky... 13T majú navyše d3bilne riešené vútorné usporiadanie a nebyť mimosúdneho vyrovnania medzi Brnom a Škodou, už by o ten model dávno nikto nezakopol, snáď aj tam sa už uvedomili.
Majú tam aj model Anitra, tá 13T zas až taká výhra veru nie je.
Čo sa týka taškentov, tak v oboch mestách majú v drvivej väčšine (v Brne dokonca iba) predošlý model, ktorý je vlastne len rekonštrukcia a navyše si to skladajú sami vo vlastných dielňach. Takže keď už polovičaté riešenie, aspoň aj za polovičné peniaze.
1) Akú "starú Škodu"?
2) Aké sú výhody 13T oproti Taškentwagenu? Takisto preliezačka bez klimakterizácie, akurát pevné podvozky, obrovská poruchovosť a vyššia cena.
Brno ci Ostrava, je to jedno, obe mesta podobne ako nas spaja tazke postihnutie Taskentwagenmi ? ale zdaleka nielen to.. preto tak trochu spolu navzajom sucitime.. ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023