Reakcia na: tedom-cng #77555:
To by znamenalo, že celom úseku by mohla jazdiť len jedna električka, musel by tam byť neustále dohľad dispečingu, ktorý by reguloval vjazd od jednokoľajky, aby sa nedajbože nestretli električky v protismere. A po ďalšie, jazda v úseku medzi výhybkou a konečnou, vyrovnávací čas, obrat vozidla na konečnej a cesta späť by sa musela vojsť pod 10 minút (interval v rannej špičke), čo by bolo určite len tak tak. Pri najmenšom meškaní jedného spoja by už ten ďalší musel vyčkávať hore na Moldavskej pred výhybkou, a svoje meškanie by preniesol na ďalší spoj a ten na ďalší a tak ďalej...
Base
A vzhľadom na nevyspytateľnosť zmien počas celej rekonštrukcie sa to aj dosť ťažko kreslí, keďže info o zmenách prichádzajú "last minute" a ak aj sú občas dosť neprehľadné, prípadne je v tom chaos ako teraz naposledy pri otváraní Námestia Maratónu mieru a taktiež niekedy sa stávalo, že kým sa to nakreslilo sa to už znova zmenilo...
...proste, keď zlyháva manažment stavby (zo všetkých strán, lebo toto nie je chyba len firiem, ktoré ju realizujú), tak sa to, žiaľ, prejavuje aj na takýchto veciach.