Reakcia na: Bjorn #77274:
Plus vždy za križovatku aj všetky autobusové linky, takže by všade vznikli paralelné električkové + autobusové stanovištia. Čiže pri dnešných ich číslach a trasách by to komplexne vyzeralo takto:
a) smer Jazero bez zmeny (3, 7, 9, R2 + 52, 54, N2, PAD)
b) smer Barca bez zmeny, len ľudskejšie (4 + 12, 24, PAD)
c) smer Alejová na Alejovú (9, R2, R8 + pre autobusy len ako rezerva, keby linka z Barce opäť premávala cez križovatku pri autokempingu),
d) smer Cintorín na Južnú tr. za križovatku (3, 4, 7 + 12, 24, 52, 54, PAD).
Takto to bolo popísané...
Bjorn
- cestujúci na prestupe medzi Barcou a Jazorom budú cestu prechádzať cez dva semafory presne tak, ako teraz (navyše koľko takých cestujúcich je? 5 za deň?). Zlepšenie žiadne.
- spoj z Barce bude po novom stáť najprv na semafore a potom ešte aj na zastávke. Oproti aktuálnemu stavu, keď státie na červenú môže byť využité na nástup/výstup. Takže to znamená predĺženie jazdnej doby.
- prestup z Barce na regionálne linky smerom na juh od mesta sa skomplikuje. VSS je dôležitou zastávkou týchto liniek a v Barci iná nie je. Teraz sú električková a autobusová na jednej úrovni, tak treba tú električkovú presunúť za križovatku, ktorá je súčasťou mestského obchvatu. Cestujúci budú po novom miesto jedného semaforu prechádzať cez štyri a budú musieť prekonať výrazne väčšiu vzdialenosť.
Tu výrazne smrdí nejaká titlovina.